شرکت آسمان فوم رباط همراه با محصولات استاندارد خود مبادرت به صدور تاییدیه ای رسمی و معتبر و مورد تایید سازمان استاندارد ملی ایران، سازمان نظام مهندسی و همچنین انجمن صنفی تولیدکندگان پلاستوفوم استان تهران مینماید.این تاییدیه را میتوان  از طریق یکی از روش های زیر پیگیری نمود:

روشهای دریافت تاییدیه استاندارد یونولیت

1سامانه پیامکی سازمان استاندارد (10001517)
در این روش به سرشماره سامانه پیامکی سازمان استاندارد(10001517) یه پیامک با محتوای کد رهگیری 6665175958 ارسال نمایید. سپس پیامک تاییدیه برای شما ارسال می گردد
2سایت رسمی انجمن صنفی تولیدکنندگان پلاستوفوم استان تهران
با مراجعه به وبسایت رسمی انجمن صنفی تولیدکنندگان پلاستوفوم استان تهران به آدرس tehraneps.com و وارد نمودن سریال تاییدیه در کادر مربوطه تاییدیه را دریافت نمایید

مصرف کنندگان میتوانند پس از دریافت تاییدیه خود،کد رهگیری ده رقمی درج شده بر روی آن را از طریق سامانه پیامکی 10001517 استعلام نموده و یا با ورود به سایت  www.tehraneps.com و از طریق شماره سریال تاییدیه از صحت آن اطمینان حاصل نمایند.

این تاییدیه توسط انجمن صنفی تولیدکنندگان پلاستوفوم استان تهران به صورت جامع و یکپارچه تدوین شده و واحدهای تولیدی عضو انجمن مکلف به استفاده از آن میباشند. تاییدیه آسمان فوم رباط نیز شامل کد رهگیری ده رقمی ، لوگوی انجمن، لوگوی آسمان فوم رباط، مهر برجسته ی انجمن و مهر برجسته ی شرکت آسمان فوم رباط میباشد.

 

  • بارکد یونولیت استاندارد
  • هولوگرام

می توانید با تلفنهای انجمن تولید کنندگان پلاستوفوم تماس بگیرید :۰۲۱-۶۶۰۱۳۵۶۵