خرید ، قیمت و مشخصات یونولیت سقفی در میبد

خرید، قیمت و مشخصات یونولیت سقفی در شهرکرد
خرید، قیمت و مشخصات یونولیت سقفی در شهرکرد
بهمن ۷, ۱۴۰۱
خرید ، قیمت و مشخصات یونولیت سقفی در مهاباد
خرید ، قیمت و مشخصات یونولیت سقفی در مهاباد
بهمن ۷, ۱۴۰۱
نمایش همه

خرید ، قیمت و مشخصات یونولیت سقفی در میبد

دیوار پیش ساخته یونولیتی

یونولیت سقفی در میبد به دلیل کیفیت و ویژگی های مثبت زیادی که دارد ، به خوبی در بازار معرفی شده و از میزان تقاضای بالایی بهره مند است . یونولیت سقفی جزو محصولات و کالاهای به روزی بوده که در ساختمان سازی مدرن مورد بهره‌وری استفاده قرار می گیرد .

با بهره مندی از این محصول در احداث ساختمان های مختلف نیازی به خرید کالاهای مختلفی همچون بلوک نبوده و از لحاظ اقتصادی نیز کاملا به صرفه است . با همراهی ما در ادامه مبحث اطلاعات مفیدی را کسب کنید .

مشخصات مشخصات یونولیت سقفی در میبد

چیزی که باعث شده یونولیت سقفی به عنوان یکی از پر کاربردترین مصالح ساختمانی مورد بهره وری و استفاده قرار بگیرد ، ویژگی و مشخصات بارز آن می باشد . مشخصات این محصول به شرح زیر است ؛

  • وزن اندک و پایین یونولیت سقفی سبب شده تا بر کاربرد و ویژگی‌های مثبت این محصول اضافه گردد .
  • یونولیت سقفی در میبد همچون سپر ایمنی در برابر آتش سوزی سرما و گرما از ساختمان محافظت می کند .
  • ضربه های مختلف قادر به ایجاد آسیب در یونولیت سقفی نخواهند بود و با مقاومت شدید این محصول در برابر آسیب دیدگی و شکستگی مواجه هستیم .
  • بافت یونولیت به نحوی بوده که از تجمع فشار در یک نقطه جلوگیری می کند و آن را به صورت یکسان در تمام سطوح پخش خواهد کرد ، همین امر سبب مقاومت بالای یونولیت سقفی در میبد شده است .
  • با وجود اینکه این محصول کاملا مقاوم است ، اما امکان برش و تغییر حالت آن با استفاده از انواع کاتر فراهم شده است . در صورتی که هنگام احداث سقف لازم به کاهش و یا تغییر حالت یونولیت سقفی باشید ، بایستی از یک تیغه برنده استفاده نمود .
  • هنگام برش و یا پارگی یونولیت سقفی شاهد از هم گسیختگی دانه‌های یونولیت از همدیگر نیستیم .
  • در صورت بروز حوادثی همچون زلزله و ریزش سقف یونولیت آسیبی به ساکنین وارد نکرده و از جان افراد محافظت می کند .
  • هنگام آتش سوزی در یک ساختمان آخرین بخشی از که دچار سوختگی خواهد شد ، سقف پوشیده از یونولیت است .
  • اگر هنگام استفاده از یونولیت سقفی ، مقداری از آن اضافه آمد ، قابل استفاده در بخش‌های داخلی ساختمان به عنوان پوشش شیارها و درز ها خواهد بود ‌. این محصول به دلیل کاربرد بسیار زیادی داشته و به هیچ عنوان با دور ریز همراه نخواهد بود .

مشخصات مشخصات یونولیت سقفی در میبد

راهنمای خرید یونولیت سقفی در میبد

اگر در حال احداث ساختمان هستید ، به جای استفاده از مصالح قدیمی گرانقیمت و کم کاربرد توصیه می شود ، با خرید یونولیت سقفی در میبد به ساختمان خود ایمنی زیادی ببخشید .

اما سوال اینجاست ؛ چگونه می توان اقدام به خرید یونولیت سقفی نمود ؟ و یا بهترین مرکز برای خرید اینترنتی یونولیت کدام است ؟ همچنین به چه میزان یونولیت سقفی در ساختمان سازی احتیاج داریم ؟ جواب تمامی سوالات نزد مجموعه آسمان فوم است .

این مجموعه یکی از بزرگترین ارائه دهندگان و فروشندگان یونولیت سقفی در میبد در بازار بوده و علاوه بر ارائه محصول با در اختیار قرار دادن اطلاعات مفید به شما و تمامی مصرف کنندگان کمک می‌کند ، تا به خوبی اقدام به خرید این محصول نمایید .

مهم نیست شما در کجای ایران زندگی می کنید و آب و هوای منطقه جغرافیایی به چه صورت است ؟ امکان تهیه این محصول به صورت اینترنتی نیز فراهم شده است . استفاده از یونولیت سقفی هنگام برپایی ساختمان گزینه ای مناسب بوده و دارای مزایای متعددی است .

قیمت یونولیت سقفی در میبد

خوشبختانه قیمت یونولیت سقفی در میبد نسبت به بسیاری از مصالح موجود در بازار کمتر است و این فرصت در اختیار مصرف کنندگان قرار داده شده تا با پرداخت هزینه های کمتر قادر به خرید محصولی پر کاربرد و باکیفیت تری باشد .

البته انتخاب مجموعه عرضه کننده نیز در قیمت نهایی محصول تاثیر بسیار زیادی دارد ، مجموعه آسمان فوم انواع و اقسام یونولیت مخصوصا یونولیت سقفی تولید شده در میبد را به بازار مصرف ارائه کرده است .

این مجموعه با برقراری ارتباط با تولیدکنندگان شهر میبد از پرداخت هزینه های اضافی جهت تأمین کالا صرف نظر کرده و مانع از افزایش قیمت محصول شده است . در نهایت قیمت یونولیت سقفی در میبد از مجموعه آسمان فوم با قیمت درب کارخانه اختلاف اندکی دارد .

قیمت یونولیت سقفی در میبد

کلام آخر

تنها کافیست ساختمان های جدید و به روز را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید ، متوجه خواهید شد که سقف تمامی آنها با بهره‌مندی از محصولی تحت عنوان یونولیت سقفی برپا شده است . یونولیت سقفی در میبد کیفیت بالایی داشت و در مقایسه با سایر نمونه های تولید شده در کشور معتبر تر است .

بدین جهت مصرف کنندگان بایستی ‏ بی فوت وقت اقدام به خرید این محصول نمایند . مجموعه آسمان فوم نه تنها یک محصول درجه یک را به شما عرضه خواهد کرد ، بلکه خدمات متعددی پیرامون این محصول را نیز ارائه می‌نماید .