یونولیت بسته بندی مواد غذایی

یونولیت-سقفی و بلوک سقفی
یونولیت سقفی
فروردین ۲۳, ۱۳۹۷
برخی از کاربردهای یونولیت در صنعت
فروردین ۲۳, ۱۳۹۷

یونولیت بسته بندی یا فوم بسته بندی به علت دارا بودن خواص ضد شوک یا جذب شوک برای ذخیره سازی و حمل ونقل اقلام شکننده مانند آب مواد شیمیایی وتجهیزات الکترونیکی و محصولات دارویی ایده آل است.

همچنین خواص عایق حرارتی و مقاوم بودن در برابر رطوبت آنرا مناسب برای بسته بندی مواد غذایی پخته شده واقلام فاسد شدنی میکند و بدین ترتیب یونولیت بسته بندی در مواد غذایی و نگهداری از آنها نیز کاربر دارد.

فوم بسته بندی درکانکس ها نیز به عنوان عایق به کار رفته در جداره های سازه های پیش ساخته به کار میرود بدین ترتیب یونولیت بسته بندی در اینجا میتواند هم عملیات صداگیری وهم عایق حرارتی را انجام میدهد.

یونولیت بسته بندی برای تضمین سالم ماندن اجناس حساس و شکستنی کاربرد ویژه ای دارد.امروز بسته بندی مناسب و شکیل ، تاثیر فوق العاده ای در فروش محصولات دارد.از این رو اهمیت بسته بندی را نمی توان نادیده گرفت.

یونولیت بسته بندی مواد غذایی

دلایل استفاده از یونولیت بسته بندی

استفاده از یونولیت در طی ۲۰ سال اخیر بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی ، ماکت سازی ، بسته بندی و بسیاری از صنایع دیگر استفاده می شود.ویژگی منحصربفردی که باعث محبوبیت روز افزون یونولیت بسته بندی شده است ، مقاومت در برابر ضربه و عایق بودن در برابر گرما و سرما و همچنین مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب می باشد.

اهمیت بسته بندی کالاها

امروزه با توجه به نیاز مشتری و اهمیت سلامت کالا و همچنین شکیل بودن بسته بندی باعث رونق گرفتن بازار یونولیت بسته بندی شده است.بسته بندی استاندارد باعث سلامت کالای ارسالی شرکت ها و کارخانجات می شوند که رابطه مستقیمی با رضایت مشتری دارد.از این رو بیش از ۲۰ سال است که در ایران بسته بندی شکل و شمایل جدیدی به خود گرفته است و رقابت بر سر بسته بندی های طرح دار با قالبی زیبا و کارآمد بیشتر شده است.

یونولیت بسته بندی استاندارد

بسیار دیده شده که بعضی از کارخانجات غیر استاندارد یونولیت بسته بندی ارزان قیمتی را به مشتری ارائه میدهند که فاقد استاندارد می باشند.همچنین این کارخانجات از ضخامت این یونولیت ها کاسته و طبیعتا وزن و کیفیت آن محصول به صورت قابل توجهی پایین می آید.شرکت تولیدی آسمان فوم با سابقه ای طولانی در زمینه تولید انواع یونولیت ها ، یونولیت بسته بندی با کیفیت بالا و استاندارد را در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

رابطه چگالی یونولیت با کیفیت و قیمت آن

رابطه چگالی یا دانسیته یونولیت با کیفیت کاملا مرتبط و مستقیم می باشد.هر چقدر دانسیته یونولیت بالاتر باشد ، قیمت هر سانت ضخامت محصول افزایش می یابد.یعنی اگر شما قصد سفارش یونولیت بسته بندی به ابعاد ۱۰۰ * ۱۰۰ داشته باشید و چگالی شما ۶ باشد، قیمت هر سانت ضخامت مبلغی حدود ۵۰۰۰ تومان می باشد.اما اگر با همین ابعاد با چگالی بالاتر مثلا ۷ را انتخاب کنید قیمت هر سانت ضخامت نزدیک به ۷۰۰۰ تومان حساب میشود.پس برای سفارش یونولیت بسته بندی به ضخامت و دانسیته یا چگالی آن توجه ویژه ای بکنید.

یونولیت بسته بندی مواد غذایی

مزایای استفاده از یونولیت بسته بندی

  • مقاوت در برابر ضربه های احتمالی به محصول
  • جلوگیری از ورود رطوبت و آب
  • ضد قارچ و باکتری
  • جلوگیری از ورود و تکثیر حشرات
  • یک عایق مناسب برای جلوگیری از ورود گرما و سرما
  • کم هزینه بودن یونولیت ها در مقابل بسته بندی های فلزی و دیگر محصولات بسته بندی
  • سبک وزن بودن
  • میتوان در طرحهای زیبا و متنوع تولید و استفاده کرد

کاربردهای یونولیت بسته بندی در ایران

یونولیت های بسته بندی در بسیاری از کارخانجات تولیدی استفاده میشود.حتی در بسته بندی محصولات آرایشی بهداشتی،لوازم خانگی،الکترونیکی و بسیاری از اصناف دیگر کاربرد.همچنین از این یونولیت برای بسته بندی محصولات ظریف و حساس مثل تلویزیون و مانیتور و یخچال ها و بسیاری از لوازمی که برای جا به جایی نیازمند مراقبت ویژه ای هستند استفاده میشود.

همچنین از یونولیتهای بسته بندی برای بسته بندی تجهیزات پزشکی و دارویی مورد استفاده قرار میگیرند.بسیار دیده شده که برای انتقال خون از بسته بندی یونولیتی استفاده میشود.

جابجایی لوازم خانگی هم یکی دیگر از کاربردهای این محصول بشمار می رود.همچنین در صنایع دستی هم کاربرد دارد.بسیار دیده شده وسایل تزئینی چوبی که برای محافظت از آن از بسته بندی یونولیتی استفاده شده است.همچنین در بسته بندی انواع میوه جات و قطعات خودرو ، قطعات صنعتی و ظروف شکستنی و بسیاری دیگر کاربرد دارد.

یونولیت بسته بندی مواد غذایی

 

قیمت یونولیت های بسته بندی

شما عزیزان برای استعلام قیمت یونولیت بسته بندی و انواع یونولیت دیگر می توانید به صفحه تماس با ما رفته و با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید.اما برای استعلام قیمت یونولیت شما نیازمند اطلاعاتی از قبیل ابعاد مورد نیاز به همراه چگالی یا فشردگی (دانسیته) و ضخامت مورد نیاز دارید.لذا در صورت تماس با همکاران بخش فروش از ابعاد و چگالی و ضخامت یونولیت مورد نظر اطلاعات کامل داشته باشید تا با صرف کمترین زمان محصول به دست شما برسد.

تولید یونولیت بسته بندی در آسمان فوم

شرکت تولیدی آسمان فوم رباط با بیش از ۲۰ سال تجربه در تولید یونولیت های بسته بندی و انواع یونولیت ها با نشان استاندارد و با تکیه بر کادری مجرب برای تولید انواع یونولیت ها در خدمت شما عزیزان می باشد.یونولیت های بسته بندی که بیشتر برای ضمانت ارسال کالاها مورد استفاده قرار میگیرند باید با تجهیزات پیشرفته و افراد متخصص تولید بشوند.خوشبختانه وجود دستگاههای پیشرفته و در سطح جهانی و در کنار آن افراد متخصص در این زمینه توانسته انواع یونولیت را به سراسر کشور عزیزمان ارسال نماید و همچنین به کشور های همسایه نیز صادر کند.

یونولیت بسته بندی مواد غذایی

مشاوره خرید یونولیت بسته بندی

در بحث خرید ابتدا باید کاربرد یونولیت در کار و صنعت خود را مشخص کنید و سپس به فاکتورهای بعدی بپردازید.

برای خرید یونولیت بسته بندی نیازمند توجه به بعضی از فاکتور ها می باشید :

  1. برند معتبر تولید کننده
  2. مقاومت آن در برابر رطوبت
  3. چه مقدار در برابر صدا مقاومت دارد
  4. آیا مدل کند سوز است یا خیر
  5. ضخامت یونولیت
  6. ابعاد یونولیت
  7. چگالی
  8. قیمت آن
  9. و در نهایت نوع طراحی مورد نیاز

سخن پایانی

امیدوارم که این مقاله مورد پسند شما واقع شده باشد.شما برای مشاوره و استعلام قیمت و سفارش یونولیت ها می توانید به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.

مقالات مرتبط

برخی از کاربردهای یونولیت در صنعت

دلایل استفاده از یونولیت سقفی

مرکز فروش یونولیت در غرب تهران