خرید یونولیت ورقه ای

یونولیت های دیواری ۳D پانل
تیر ۲۹, ۱۳۹۶
یونولیت-سقفی و بلوک سقفی
یونولیت سقفی
تیر ۲۹, ۱۳۹۶

در این مقاله قصد داریم شما رو از جزئیات خرید یونولیت ورقه ای مطلع سازیم.

به طور کلی فوم ورقی یا یونولیت ورقی برای کم هزینه کردن پروژه های عمرانی یا سبک کردن مصالح مورد استفاده در ساختمان به کار میرود.

نکات مهم قبل از خرید یونولیت ورقه ای

برای خریدی راحت و مطمئن نیازمند داشتن اطلاعاتی کافی می باشید، لطفا با ما همراه باشید.

یونولیت ورقه ای دارای ابعاد ثابت ۲ متر در ۱ متر می باشند، یعنی طول ورق های یونولیت ۲ متر و عرض آنها ۱ متر می باشند و قابلیت برش را هم درا می باشند. اما قطر آنها متغیر است و در فروشگاه ها از ۱ تا ۱۰ سانتیمتر به فروش می رسند.

اما مجموعه آسمان فوم با توجه به نیاز مشتریان عزیز فوم های ورقه ای را از قطر ۱ سانت تا ۱۳۴ سانت می تواند تولید و به صورت انبوه عرضه نماید.

همانطور که می دانید یونولیت در صنایع مختلفی از جمله ساختمان سازی ، پروژه های عمرانی و ماکت سازی و بسیاری دیگر، مورد استفاده قرار میگیرد. از یونولیت ورقه ای معمولا در ساخت ماکت ، کاردستی و ساختمان سازی استفاده میشود. لازم به ذکر است که یونولیت ها دارای چگالی یا دانسیته می باشند و با توجه به درخواست و نیاز مشتری دانسیته محصول در نظر گرفته می شود.

یونولیت های ورقه ای با توجه به وزن سبکی که دارند بسیار در ساختمان سازی پر استفاده هستند و همچنین قیمت مقرون به صرفه این محصولات ، باعث کم هزینه شدن پروژه های عمرانی می شوند. یونولیت ها معمولا عایق مناسبی برای صدا و همچنین گرما می باشند و همچنین قابلیت برش دادن آنها و اجرای طرحهای مناسب با توجه به نیاز مشتری باعث محبوبیت روز افزون این متریال پر طرفدار شده است.

خرید یونولیت ورقه ای

انواع یونولیت ورقه ای

یونولیت های ورقه ای در انواع سایز ها با تراکم  و ضخامت های مختلف تولید می شوند. یونولیت های ورقه ای از ۱ سانتی متر تا ۲۰ سانتی متر موجود می باشند. شما میتوانید با توجه به نیاز خود ضخامت و چگالی درخواستی خود را در هر ابعادی انتخاب و سفارش دهید. یونولیت های ۳ سانتی و ۵ سانتی و یونولیت ۱۰ سانتی و ۲۰ سانتی جزء محبوب ترین سایزهای یونولیت ورقه ای می باشند.

قیمت یونولیت ورقه ای

در نظر داشته باشید با توجه به نوسانات بازار برخی افراد سودجو برای سود بیشتر در تولید یونولیت های ورقه ای، کم کاری کرده و چگالی و ضخامت ورق ها را کمتر از میزان استاندارد و واقعی تولید و به فروش می رسانند. لذا از شما عزیزان خواهشمندیم که برای خرید و استعلام قیمت یونولیت ورقه ای به کارخانجات تولیدی معتبر و با سابقه مراجعه کنید. شما میتونید برای استعلام قیمت و سفارش خرید یونولیت با همکاران ما تماس بگیرید.

ضخامت تراکم یا فشردگی ابعاد ورق قیمت
۱ سانتی متر چگالی ۸ طول ۲ متر و عرض ۱ متر به دلیل نواسانت قیمت تماس بگیرید
۲ سانتی متر چگالی ۱۰ طول ۲ متر و عرض ۱ متر به دلیل نواسانت قیمت تماس بگیرید
۳ سانتی متر چگالی ۱۲ طول ۲ متر و عرض ۱ متر به دلیل نواسانت قیمت تماس بگیرید
۵ سانتی متر چگالی ۱۵ طول ۲ متر و عرض ۱ متر به دلیل نواسانت قیمت تماس بگیرید
۷ سانتی متر چگالی ۲۰ طول ۲ متر و عرض ۱ متر به دلیل نواسانت قیمت تماس بگیرید
ضخامت سفارشی چگالی سفارشی طول ۲ متر و عرض ۱ متر به دلیل نواسانت قیمت تماس بگیرید

کارخانه تولیدی آسمان فوم  با تکیه بر کادری مجرب و تجربه ۲۰ ساله در زمینه تولید انواع یونولیت از جمله یونولیت ورقه ای و با استفاده از جدیدترین دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته آماده ارائه خدمات و تولید یونولیت با ابعاد سفارشی و قیمت مناسب به کلیه شهرهای ایران می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های ۰۹۱۲۷۰۹۰۲۰۰  و ۰۹۱۲۴۲۵۲۵۱۲ تماس حاصل فرمائید.

خرید یونولیت ورقه ای

آشنایی بیشتر با فوم ورقی

ورق یونولیت به عنوان عایق در ساختمان ها و حتی صنایع استفاده می شود که از قطر ۱ الی ۱۳۴ سانتیمتر درطول ۲ متروعرض ۱ متر می باشند.

ورق یونولیت با دانسیته و چگالی مختلف طبق سفارش مشتری و کاربرد آن در ساختمان و صنایع از دانسیته ۵ الی ۵۰ قابل تولید است.

این فوم ها در درز انقطاع و دیوار ها به عنوان عایق حرارتی و صوتی نیز قابل استفاده می باشند.

خرید یونولیت ورقه ای

کارخانه تولیدی آسمان فوم  مجهز به دستگاههای جدید و پیشرفته آماده تولید هر نوع ورق یونولیت در هر ابعاد (ورق یونولیت ۳ سانتی، ۵ و ورق یونولیت ۱۰ سانتی، …)، مقدار، و اندازه با بسته بندی عالی و قیمت مناسب و آماده ارسال سریع به تمام نقاط کشور می باشد.

جهت اطلاع از لیست قیمت ورق یونولیت و یا سفارش با بخش فروش با شماره های ۰۹۱۲۷۰۹۰۲۰۰  یا ۰۹۱۲۴۲۵۲۵۱۲ تماس حاصل فرمایید

همچنین می توانید از طریق تکمیل کردن فرم تماس با ما با ما در ارتباط باشید.

مقالات مرتبط

بازار یونولیت در تهران

مرکز فروش یونولیت در غرب تهران

فروش یونولیت در تهران

قیمت روز یونولیت ورقه ای چقدر است؟

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت یونولیت ورقه ای با کارشناسان ما در ارتباط باشید

از کجا بفهمیم که یونولیت ورقه ای که می خریم دارای نشان استاندارد ملی است؟

قبل از خرید یونولیت ورقه ای می توانید از کارشناسان ما مجوز استاندارد ملی ایران را دریافت نموده و پس از استعلام نسبت به خرید آن اقدام نمایید .