یونولیت محافظ حبه قندی چیست؟

اجرای سنگ کاری نمای ساختمان
اجرای سنگ کاری نمای ساختمان
اسفند ۱, ۱۴۰۲
بتن ریزی سقف تیرچه بلوک و یونولیت
بتن ریزی سقف تیرچه بلوک و یونولیت
اسفند ۱, ۱۴۰۲
نمایش همه

یونولیت محافظ حبه قندی چیست؟

یونولیت محافظ حبه قندی چیست؟

یونولیت محافظ حبه قندی چیست؟

آیا شما می دانید، که یونولیت محافظ حبه قندی چیست؟ آنها نیز در دنیای یونولیت بسته بندی به خوبی خودنمایی می کنند. چرا که می توانند، از وسایل و لوازم شکننده و بسیار حساسِ شما به خوبی مراقبت کنند.

یونولیت ها سفید رنگ بوده و بی اَثر هستند! تولید کنندگان سعی می کنند، آنها حداقل وزن را داشته باشند. در اغلبِ کشورها هم با نامِ پلاستوفوم یاد می شود. از این ماده با توجه به ویژگی هایی که دارد، امکانِ استفاده به عنوانِ عایق صدا، حرارت یا رطوبت را خواهید داشت. بگذریم! ما در طولِ این نوشتار از خود در آسمان فوم با شما در ارتباط با این مسئله که یونولیت حبه قندی چیست! صحبت خواهیم نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

با یونولیت حبه قندی بیشتر آشنا شوید!

در بررسی اینکه یونولیت محافظ حبه قندی چیست؟ ابتدا از بیان مشخصات آن شروع می کنیم. یونولیت ها ماده ای بسیار سبک وزن بوده و بی اَثر تلقّی می شود. نکته جالب توجه اینکه یونولیت ها تنها در رنگ سفید تولید شده و روانه بازار می گردد. ویژگی هایی که در دِل این ماده جای گرفته منجر شده کاربردهایی بسیار داشته و در صنایعی مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

یکی از انواعِ فوم ها که بسیار هم مطرح است، به یونولیت محافظ حبه قندی خَتم می شود. آنها در اندازه هایی بسیار کوچک تولید شده و دانسیته ای محدود دارد. یعنی دانسیته آن بایست مابین دوازده الی بیست باشد و بیش یا کمتر از این مقدار مناسبِ برای ساختِ حبه قندی نخواهد بود. شاید که نام گذاری این نوعِ از فوم ها برای شما جالب باشد، امّا ظاهر آنها منجر به چنین مسئله ای شده است.

 

با یونولیت حبه قندی بیشتر آشنا شوید!

پلاستوفوم حبه قندی کجا کاربرد دارد!

هدفِ به کار گیری یونولیت محافظ حبه قندی مراقبت از لوازم بسیار حساس و ظریف می باشد. این پلاستوفوم ها را درونِ جعبه ها یا کارتن مخصوص بسته بندی قرار داده و اجازه می دهند، دور و اطراف وسیله مورد نظر شما را پُر کند. اینچنین هیچ گونه فضای خالی باقی نمانده و در برابر انواعی از ضربات یا فشارها مقاوم خواهد بود.

تماس بگیرید

در واقع پلاستوفوم معرفی شده بنا بَر ویژگی هایی که دارد، به عنوان یک ضربه گیر عمل می کند. یکی از مهم ترین مزیت هایی که یونولیت محافظ حبه قندی دارد، سبک بودنش است. به این هنگام منجر به سنگین شدنِ جعبه یا کارتن نخواهد شد. در نهایت جا به جا کردنِ وسیله برای شما سخت نمی شود.

استفاده از پلاستوفوم حبه قندی دارای چه مزیت هایی است؟

بهتر است، چنین بگوییم! استفاده از این پلاستوفوم ها دارای مزیت هایی متعدد است. حال شما می توانید، با تهیه باکیفیت ترین این محصول مزیت هایی که در قسمتِ زیر عنوان شده را تجربه کنید!

  • کاهشِ احتمالِ ورودِ آسیب به انواعی از محصولات بسیار حساس و شکننده.
  • مراقبت از محصولات شما در مقابل رطوبت و سرما.
  • انتقال بسیار راحت جعبه به دلیل برخورداری از وزنی بسیار کم.
  • مقرون به صرفه بودنِ قیمت یونولیت محافظ حبه قندی.
  • و…!

در واقع با مطالعاتی که حول محور این محصول انجام شده، مزیت های استفاده از آن به اثبات رسیده است. به همین خاطر هم می باشد، که با استقبال بی نظیری همگام گردید. به گونه ای که بسیاری از صنایع اعم از بزرگ و کوچک برای بسته بندی محصولات تولیدی خود از آن بهره می گیرند. اهمیت یونولیت حبه قندی زمانی خود را نشان می دهد، که احتمال ورودِ آسیب به محصولات تولیدی شرکت ها به کمترین حدِ خود می رسد. پس نسبت بدان ها به هیچ عنوان غافل نشوید.

استفاده از پلاستوفوم حبه قندی دارای چه مزیت هایی است؟

قیمت پلاستوفوم حبه قندی چگونه مشخص می شود!

ابتدا بگوییم؛ که قیمت این نوعِ از محصولات به صورتِ کیلویی مشخص می شود. ولی ما نمی توانیم، قیمت ثابتی را به شما اعلام کنیم. در واقع تولید کنندگان مختلف، قیمت یونولیت محافظ حبه قندی را متفاوت اعلام می نمایند. چرا که کیفیت مواد به کار رفته در ساخت این محصول توسطِ هریک از تولید کنندگان متفاوت است. البته توجه داشته باشید، که هرچقدر دانسیته این نوعِ از پلاستوفوم بیشتر شود قیمت هم افزایش می یابد.

مقالات مرتبط

چرا که در این هنگام استحکام و مقاومت یونولیت ها هم افزایش پیدا می کند. ولی بدانید، که پلاستوفوم حبه قندی یکی از بهترین راهکارها برای مراقبت از انواعی محصولات شماست.

سخن آخر

تولید یونولیت محافظ حبه قندی توانست تحولی عظیم در صنایع بسته بندی رقم بزند. زیرا با بهره مندی از این محصول ضربه گیر و ارتجاعی البته با قیمت مناسب شما می توانید، از انواعی محصولات خود مراقبت بنمایید. خوشبختانه تولید کنندگان در صنایع مختلف اعم از بزرگ و کوچک بعد از آشنایی با این نوعِ از پلاستوفوم ها نسبت به استفاده از آن رغبت نشان دادند.

حال آنکه شما می توانید، بهترین پلاستوفوم حبه قندی را از ما در آسمان فوم تهیه بنمایید. همواره ما در تلاش بوده ایم، تا رضایت شما را به دَست آوریم.