فروش یونولیت سقفی

تاریخچه اختراع فوم - یونولیت - فوم پلی استایرن
تاریخچه اختراع فوم – یونولیت – فوم پلی استایرن
آذر ۲, ۱۳۹۸
کاربردها، ویژگی ها و خرید و فروش فوم سقفی
کاربردها، ویژگی ها و خرید و فروش فوم سقفی
آذر ۲, ۱۳۹۸

فروش یونولیت سقفی

آنچه لازم داریم درباره خرید و فروش یونولیت سقفی و بلوک های پلی استایرن به عنوان مصالح ساختمانی بدانیم در این مطلب به آن اشاره می شود…

در بازار خرید و فروش مواد عایق به عنوان مصالح ساختمانی، نامی از خرید و فروش یونولیت سقفی مشاهده می شود. انواع فوم و یونولیت سقفی یا همان بلوک های ساخته شده از پلی استایرن، متداول ترین مصالح اولیه برای عایق سازی ساختمان در قسمت های مختلف هستند. در صنعت تولید مواد فوم و یونولیت، نامی از گرانول های پلی استایرن به میان می‌آید. بلوک های پلی استایرن در پروژه های ساخت و ساز توسط همین گرانول های پلی استایرن در کارخانه ساخته می شوند.

فوم سقفی از نظر انتقال حرارت و صرفه جویی در مصرف انرژی ساختمان، گزینه ‌های کارآمد و ایده آلی می باشند. تمام پروژه های عایق سازی ساختمان که با استفاده از یونولیت و فوم سقفی انجام می شود در بهترین حالت، از اتلاف انرژی داخل ساختمان جلوگیری می کنند.

 این بلوک ها را می توان به نوعی یک عایق دائمی در ساختمان ها معرفی کرد. از این بلوک ها نه تنها برای سقف و کف بلکه برای دیوارها نیز استفاده می شود. در حال حاضر، میزان خرید و فروش یونولیت سقفی و فروش فوم سقفی از استقبال قابل توجهی برخوردار است. در همین راستا، مهندسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند عقیده دارند قیمت یونولیت سقفی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر خواهد بود؛ چرا که این مصالح، وزن سبک تری دارند و با ضخامت و ابعاد استاندارد متناسب با هر نوع ساختمان قابل نصب می باشند.

نصب یونولیت سقفی

هنگام نصب بلوک های پلی استایرن یا فوم سقفی برای ساختمان ها پس از اینکه مشتری سفارش خود را ثبت کرد، مصالح اولیه در محل ساختمان انباشته می شود. طبق استانداردهای عایق سازی ساختمان، زیرسازی مناسب برای نصب یونولیت ها فراهم می گردد. بلوک های یونولیتی به شکل مکعب مستطیلی وجود دارند، بنابراین پی ریزی مناسب برای نصب آنها از طریق میلگردها و سپس بتن ریزی امکان پذیر است. میلگردهای فولادی برای تقویت سازه به کار می روند و  همچنین به عنوان پایه نگهدارنده فوم و یونولیت نیز عمل می کنند.

هنگام نصب یونولیت سقفی این مسئله اهمیت دارد که برای پر کردن لابه لای یونولیت از بتن یا هر مصالح دیگری باید به مسئله انبساط یا عدم سرریز شدن مصالح دقت کرد. معمولاً از پوشش گچ برای پوشاندن بلوک های پلی استایرن استفاده می شود. هنگام نصب فوم سقفی برای عایق سازی کف و دیوارها دقیقاً باید به محل عبور لوله ها، مسیر سیم کشی برق و لوله کشی آب و فاضلاب توجه کرد. مجموعه عوامل فوق موجب می شود پروژه های بازسازی ساختمان و لوله کشی در راستای یکدیگر با ضمانت بالا انجام گیرد.

یونولیت سقفی

فروش یونولیت سقفی

مزایای یونولیت سقفی

مزایایی که انواع یونولیت و فوم سقفی برای عایق سازی ساختمان ها به وجود می آورند مهم ترین عاملی هستند که خرید و فروش یونولیت سقفی در بازار را توجیه می کنند. در همین راستا مهمترین مزایای بلوک های پلی استایرن برای ساختمان سازی به صورت زیر معرفی می شود:

  • ساختار قوی
  • جلوگیری از اتلاف انرژی، حرارت و گرما در ساختمان
  • جلوگیری از انتشار صدا ناشی از فعالیت های داخل ساختمان
  • مواد ایمن در برابر حریق و آتش سوزی
  • سازگار با محیط زیست و سهولت در تمیز کردن محوطه ساخت و ساز
  • پایداری و ثبات در برابر وزش باد
  • عدم رشد قارچ ها، جلبکها و نفوذ حشرات به داخل یونولیت سقفی
  • قابلیت ۱۰۰ درصد بازیافت و عدم ایجاد آلودگی در محوطه ساختمان سازی
  • قیمت ارزان در مقابل سایر مصالح عایق و مصالح ساختمانی
  • دوام و طول عمر طولانی
  • توانایی جلوگیری از خارج شدن مولکول های هوا از لابه لای بلوک های پلی استایرن
  • ارزش دادن به ساختمان برای فروش
  • عدم فاسد شدن در هوای مرطوب
  • مدیریت هزینه های انرژی در ساختمان، کمک به مدیریت بهتر ساختمان و کمک به مدیریت بخش گرمایشی، جریان هوا و ایمنی در آتش سوزی

**تمام موارد فوق جزو مزایای فوم و یونولیت سقفی هستند .چنانچه تمایل دارید در پروژه های ساختمانی از بلوک های پلی استایرن استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم جهت خرید و فروش فوم و یونولیت سقفی با کارشناسان فروش ترین مجموعه تماس حاصل نمایید.

فروش یونولیت سقفی

نکات مهم در خرید یونولیت سقفی

در هنگام خرید و فروش یونولیت سقفی نکات مهمی وجود دارد که هم برای فروشنده و هم برای مشتری قابل توجه است. در هنگام خرید فوم سقفی برای ساختمان  موارد زیر را   در نظر داشته باشید:

-به دلیل ویژگی های منحصر به فرد بلوک های پلی استایرن استفاده از یونولیت سقفی برای یک طبقه تا چند طبقه در پروژه های انبوه یا مجتمع های مسکونی از نظر مدت زمان انجام پروژه، سریع تر و از نظر قیمت، ارزان تر خواهد بود.

-استفاده از فوم سقفی در ساختمان سازی تمام هزینه ها را در مقایسه با ساختمان های آجری کاهش می دهد.

-ز بلوک های پلی استایرن در پروژه های ساخت و ساز ساختمان های مسکونی، صنعتی و تجاری می توان استفاده کرد.

– با توجه به اینکه فوم سقفی دچار پوسیدگی نمی شود، می توان با استفاده از سایر مصالح نظیر بتن و میلگرد، زیر سازی های آن را انجام داد.

– استفاده از انواع فوم و بلوک های پلی استایرن، صرفه جویی در هزینه و زمان را به عنوان دو فاکتور مهم در صنعت ساخت و ساز تامین می کند.

-در پروژه های ساختمان سازی که از طریق فوم سقفی دنبال می شود، امکان صرفه جویی در نیروی کار، زمان لازم برای تکمیل پروژه و هزینه های نهایی ساخت و ساز  فراهم می شود.

-بلوک های پلی استایرن سازگار با محیط زیست هستند، بنابراین ساختمان هایی که از این مصالح در آن استفاده شده است،  مطابق با الزامات و استانداردهای زیست محیطی قلمداد می شوند.

-قابلیت بازیافت بودن یونولیت سقفی، مهمترین امتیاز آن از نظر ارزش های محیط زیست می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر از قیمت یونولیت سقفی و یا سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن های تماس :

۰۲۱۵۶۳۹۴۰۰۱
۰۲۱۵۶۳۹۴۰۰۲
۰۲۱۵۶۳۹۱۲۵۲
۰۹۱۲۷۰۹۰۲۰۰

آدرس کارخانه : شهرک صنعتی نصیرآباد ، خیابان سرو، سرو ۱۹، قطعه ۶۴ پلاک۲

خلاصه
تاریخ
عنوان
فروش یونولیت سقفی
امتیاز
۵1star1star1star1star1star