ویژگی های فنی موثر بر قیمت یونولیت سقفی و ورق یونولیت

فوم سقفی
معرفی روش نصب فوم سقفی و قوانین آن
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۸
مرجع استاندارد برای بررسی خواص حرارتی در یونولیت سقفی استاندارد
اردیبهشت ۳, ۱۳۹۸

قیمت یونولیت به عوامل مختلفی نظیر وزن ورق های یونولیتی، کاربرد، قیمت مواد اولیه، ابعاد فوم و خواص یونولیت ها و فوم سقفی بستگی دارد. با توجه به اینکه پروژه های ساختمانی زیادی در حال حاضر برای عایق سازی سقف و دیوارها از انواع ورق فوم و ورق های یونولیتی استفاده می کنند، بررسی خواص فیزیکی، مکانیکی و ویژگی های ظاهری این متریال از اهمیت بالایی برخوردار است. مهمترین مزیت استفاده از انواع ورق های یونولیتی، ایجاد یک لایه عایق در برابر حرارت و صدا در ساختمان ها  می باشد.

در مطالب قبلی نیز عنوان شده است عایق سازی با انواع ورق یونولیت، کاهش مصرف انرژی و در نتیجه کاهش بسیاری از هزینه‌های ساختمان ها را در پی دارد. مزایای فوق، قیمت یونولیت را که قرار است در سقف یا دیوارها برای عایق سازی استفاده شود توسط نمایندگی های فروش و همچنین فروشگاه های اینترنتی به مشتریان ارائه می گردد.

یک تعریف ساده از ورق یونولیت که برای عایق سازی سقف به کار می رود

ورق های یونولیتی، فوم سقفی یا در اصطلاح، فوم پلی استایرن منبسط شده، به یک بلوک سبک، انعطاف پذیر و بسیار کاربردی است که از مواد پلیمری حاوی اتم های هیدروژن و کربن ساخته شده است. پلی استایرن که از پلیمرهای تولید شده در صنایع پالایشگاهی است، روزانه صدها تن از این ماده در پالایشگاه ها و کارخانه ها تولید می شود. پلی استایرن دارای خواص حرارتی و مکانیکی فوق العاده ای می باشد؛ همین خواص به طور غیر مستقیم به ورق های یونولیتی منتقل می شوند و موجب ارتقای خواص مکانیکی فوم سقفی یا بلوک های یونولیتی می گردند.

 ورق یونولیت که برای عایق سازی سقف و دیوارها استفاده می شود دارای حداکثر تحمل فشار حدود ۱۰ تا ۶۰ psi می باشد. عایق سازی ساختمان ها با کاربری مسکونی، اداری و تجاری از طریق بلوک های یونولیتی مکان پذیر است. قیمت یونولیت با توجه ابعاد پروژه تعیین می گردد. برای استفاده از خدمات فروش یونولیت، فروش فوم و دریافت آخرین قیمت های بازار می توانید با ما تماس حاصل کنید.

ورق یونولیت

 نوع پروژه عایق سازی در قیمت یونولیت تاثیر دارد

برای ارزیابی قیمت یونولیت در پروژه های عایق سازی به موارد زیر دقت داشته باشید:

  • استفاده از انواع فوم سقفی برای عایق سازی سقف و کاربرد بلوک های یونولیتی برای عایق سازی دیوارها
  • استفاده از بلوک های یونولیتی برای فرایند عایق سازی ساختمان ها
  • عایق سازی ساختمان های صنعتی
  • پروژه عایق سازی برای ساختمان ها با کاربری تجاری
  • عایق سازی پروژه های ساختمانی با کاربری مسکونی
  • میزان بهره وری انرژی و کاهش هزینه های مصرف انرژی
  • توجه به طول عمر ساختمان

ارزش R در قیمت یونولیت تأثیر دارد

یکی از عواملی که هم قیمت یونولیت را تحت تاثیر قرار می دهد و هم در خواص مکانیکی و حرارتی ورق های یونولیتی تاثیر دارد ارزش R است. تعریف ساده ارزش R عبارت است از مقاومت ورق یونولیت در برابر جریان حرارت. بر همین اساس به موارد زیر دقت داشته باشید:

ارزش R با ورق یونولیتی با ۸۵/۳ در اینچ در دمای ۷۵ درجه فارنهایت می باشد. فاکتور K در این حالت برابر با ۲۶/۰ است.

ارزش R با ورق یونولیتی با ۱۷/۴ در اینچ در دمای ۴۰ درجه فارنهایت می باشد. فاکتور K در این حالت برابر با ۲۴/۰ است.

با توجه به موارد بالا می‌توان نتیجه گرفت ورق یونولیت که ارزش R بالاتری داشته باشد در برابر جریان حرارت، مقاوم تر است. زمانی که از انواع ورق یونولیت برای عایق سازی در برابر رطوبت استفاده می شود، ارزش R ، ثابت در نظر گرفته می شود. به این دلیل است که ورق یونولیت، ساختار سلولی داشته و در برابر عبور هوا مقاومت دارد.

نکته مهم در مورد ارزش R این است که مقدار فاکتور R با افزایش سن ورق یونولیت تغییر پیدا نمی کند. به همین دلیل در خرید فوم، یونولیت، فوم سقفی و بلوک های یونولیتی، توجه به فاکتور R بسیار مهم است. برای دریافت قیمت  یونولیت و همچنین دریافت جدول ویژگی های فنی با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل کنید.

ورق یونولیت

توجه به فاکتور مقاومت در برابر رطوبت، قیمت یونولیت را تحت تاثیر قرار می دهد

در کارخانه های تولید انواع ورق یونولیت فوم سقفی، استانداردهای مختلفی برای آزمون های کنترل کیفیت و همچنین برای تولید این متریال به کار می‌روند. بر اساس این استانداردها، میزان مقاومت یونولیت در برابر رطوبت در حد ثابت نگه داشته می شود. هر ورق یونولیت حدود ۲ درصد وزنی خود، رطوبت محیط را در خود نگه می دارد؛ بنابراین، یک عایق مناسب در برابر نفوذ رطوبت می باشد.

بازدهی حرارت ورق یونولیتی که در قیمت یونولیت تاثیرگذار است، چیزی حدود ۹۵ تا ۹۷ درصد است. انواع فوم سقفی و یونولیت که برای عایق سازی سقف و دیوار ها به کار می روند به عنوان سدی در برابر انتقال حرارت محسوب می شوند. این متریال قادر به انتشار بخار آب نیز نمی باشد. به همین دلیل است که می گوییم یونولیت ها بهترین عایق های ساختمانی هستند.

 میزان تقاضا برای خرید و فروش یونولیت در قیمت فوم و قیمت یونولیت تأثیر دارد

انواع ورق یونولیت قادر هستند تا فشار ۶۰ psi را تحمل کنند. قدرت کششی متریال در بهترین حالت قرار دارد. یکی دیگر از دلایلی که انواع یونولیت مورد استقبال زیادی برای عایق سازی ساختمان ها قرار گرفته این است که به دلیل ساختار هیدروکربنی مواد اولیه، یونولیت ها هیچ ارزش غذایی ندارند. به همین دلیل توسط حیوانات و میکروارگانیسم ها تجزیه نمی شوند.

انواع ورق های یونولیتی، قابل بازیافت می باشند؛ به همین دلیل اگر یک ساختمان که با انواع فوم سقفی عایق سازی شده باشند، مورد بازسازی قرار گیرند، یونولیت ها را می توان مستقیماً به کارخانه ارسال کرد تا بازیافت شوند و یک محصول جدید تولید گردد. بر همین اساس، میزان تقاضای مشتریان برای خرید ورق های یونولیتی افزایش یافته و در نتیجه قیمت یونولیت نیز تغییر خواهد کرد.

برای دریافت آخرین قیمت های بازار در حوزه فروش یونولیت، فروش فوم، اطلاع از ویژگی های خدمات، مشاوره خرید و غیره می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

جهت اطلاعات بیشتر از قیمت یونولیت سقفی یا ورق یونولیت و یا سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن های تماس :

۰۲۱۵۶۳۹۴۰۰۱
۰۲۱۵۶۳۹۴۰۰۲
۰۲۱۵۶۳۹۱۲۵۲
۰۹۱۲۷۰۹۰۲۰۰

آدرس کارخانه : تهران ، شهرک صنعتی نصیرآباد ، خیابان سرو، سرو ۱۹، قطعه ۶۴ پلاک ۲

خلاصه
تاریخ
عنوان
غلامی
امتیاز
۵1star1star1star1star1star