کف کاذب چیست + انواع کف کاذب و کاربرد آن

اسکلت بندی ساختمان و انواع آن
اسکلت بندی ساختمان و انواع آن
اسفند ۲۴, ۱۴۰۲
معرفی بهترین و ارزان ترین پوشش سقف
معرفی بهترین و ارزان ترین پوشش سقف
اسفند ۲۴, ۱۴۰۲
نمایش همه

کف کاذب چیست + انواع کف کاذب و کاربرد آن

کف کاذب چیست + انواع کف کاذب و کاربرد آن

کف کاذب چیست + انواع کف کاذب و کاربرد آن

کف کاذب چیست؟ یکی از سوالات متداول بین مشتریان این محصول است. کف کاذب یکی از بهترین متریال های ساختمانی می باشد، که به عنوان کفپوش در سازه های ساختمانی به کار می رود.

این محصول از نظر رنگ، جنس، کیفیت و طرح در انواع مختلفی تولید می شود. متناسب با سبک دکوراسیون مجتمع، این کفپوش را بخرید. کف کاذب، ساختاری منحصر به فرد به فضای داخلی ساختمان می بخشد. با اجرای آن، زیبایی و امنیت سازه چند برابر خواهد شد.

در ادامه درباره انواع کف های کاذب و کاربرد های آن صحبت می کنیم، با ما همراه شوید.

مقالات مرتبط

کف کاذب چیست؟

مقاله کف کاذب چیست؟ معرف یکی از برترین متریال های ساختمانی است، که در پروژه های ساخت و ساز به کار می رود. با بهره گیری از این محصول، فضای داخلی مجتمع استحکام قابل توجهی به دست خواهد آورد.

کف های کاذب، نوعی پانل از پیش ساخته هستند، که با استفاده از متریال های مخصوص در ساختمان به کار می رود. با بهره وری از آن، محیط داخلی مجتمع مزین به کفپوش های صنعتی روز جهان خواهد شد.

این کفپوش، ظاهری مشابه با موزائیک و کاشی ها دارد، که دارای ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی دارد. کیفیت بالا، مقاوم، با دوام، زیبایی بسیار و… از جمله خصوصیات بارز این محصول است.

سوال کف کاذب چیست؟ این نوع متریال ها را از نظر ساختار و کاربرد در ساختمان معرفی می کند. انواع این متریال ها علاوه بر ایمن سازی مجتمع باعث بهره وری در زمان و هزینه ها خواهد شد.

انواع کف کاذب ها

در این بخش از مقاله کف کاذب چیست؟ درباره انواع آن صحبت می کنیم. این سری از متریال های ساختمانی در طراحی و ایمن فضای داخلی مجتمع مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول بسیار متنوع و مختلف است. هر یک از انواع آن طبق قوانین خاصی از بین الملل ساخته می شود. در زیر به معرفی پر فروش ترین انواع این محصول و شرح ویژگی های آن می پردازیم؛

1.   کف کاذب فولادی:

این نوع کف کاذب از ورق های فولادی ساخته شده است و دارای مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه می باشد. این محصول اکثراً در محیط های صنعتی و تجاری استفاده می شود. این پانل، قابلیت تحمل بار های سنگین را دارد. به وسیله آن بر استحکام سازه ها بیفزایید.

مقاله کف کاذب چیست؟ درباره کاربرد های اصلی این سازه صحبت می کند. این محصول دارای ظاهری صاف و متقارن است و به راحتی قابل نگهداری و تمیز کاری می باشد. با بهره وری از آن، فضای داخلی مجتمع، زیباتر از هر زمان دیگری خواهد شد.

2.   کف کاذب آلومینیومی:

کف کاذب آلومینیومی از ورق های آلومینیومی ساخته شده است و دارای وزن سبک و مقاومت در برابر خوردگی می باشد. این محصول به دلیل وزن سبک خود، در اماکنی که نیاز به کف کاذب سبک و مقاوم هستند، به کار می رود.

3.   کف کاذب با پوشش PVC:

این دسته از کفپوش ها شامل یک لایه PVC بر روی ورق فولادی یا آلومینیومی هستند، که به آن مقاومت در برابر خوردگی و ضربه بیشتری می بخشد. برخورداری از پوشش های PVC، ضد آب و ضد لغزش از ویژگی های برتر این محصول است، که آن را مناسب استفاده در محیط های آشپزخانه و حمام می کند.

کاربرد های اصلی کف کاذب ها در پروژه های ساختمانی

جواب سوال کف کاذب چیست؟ به کاربرد های این محصول اشاره می کند. کف کاذب یکی از عناصر مهم و حیاتی در پروژه های ساختمانی است، که در انواع ساختمان ها به کار می رود. موارد زیر کاربرد های اصلی این متریال را نشان می دهد؛

  • ساختمان های تجاری و اداری: کف کاذب در این نوع ساختمان ها به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه و قابلیت تحمل بار های سنگین، مورد استفاده قرار می گیرد.
  • ساختمان های صنعتی: در محیط های صنعتی که نیاز به مقاومت بالا در برابر خوردگی، حرارت و شرایط سخت دیگر است، کف کاذب با مواد مقاوم و کف های فولادی گزینه مناسبی خواهند بود.
  • ساختمان های مسکونی: مبحث کف کاذب چیست؟ کارایی و نقش های این محصول را در پروژه های ساختمانی شرح می دهد. در واحد های مسکونی نیز کف کاذب با پوشش PVCنقش دارد، تا فرصتی برای بهبود وضعیت فیزیکی مجموعه ایجاد شود.

از انواع این محصول در اماکن عمومی، تجاری، بیمارستان ها و مراکز درمانی نیز بهره می گیرند. با بهره وری از کف های کاذب، محیطی امن، سالم، زیبا و مقاوم برای کار و زندگی خود فراهم سازید.

تماس بگیرید

 

کاربرد های اصلی کف کاذب ها در پروژه های ساختمانی

سخن پایانی

ور مقاله بالا به سوال کف کاذب چیست؟ جواب دادیم. اگر خواهان خرید این محصول می باشید، به مجموعه آسمان فوم سری بزنید. در این فروشگاه بزرگ می توانید این سری از پانل ها را مستقیما از تولیدکنندگان محصول بخرید.

وب سایت فرش آسمان فوم در طول ساعات کاری، پاسخگوی سوالات شما نیز می باشد. با سرچ نام شرکت در گوگل، امکان خرید اینترنتی محصول برای شما مهیا می شود.