معرفی بهترین و ارزان ترین پوشش سقف

کف کاذب چیست + انواع کف کاذب و کاربرد آن
کف کاذب چیست + انواع کف کاذب و کاربرد آن
اسفند ۲۵, ۱۴۰۲
ارزان ترین روش ساختمان‌ سازی
ارزان ترین روش ساختمان‌ سازی
اسفند ۲۵, ۱۴۰۲
نمایش همه

معرفی بهترین و ارزان ترین پوشش سقف

معرفی بهترین و ارزان ترین پوشش سقف

معرفی بهترین و ارزان ترین پوشش سقف

قسمتِ سقف یکی از حائز اهمیت ترین عناصر تشکیل دهنده ساختمان ها به شمار می رود! به گونه ای که می تواند، نقشِ قابل توجهی را در ایجادِ امنیت برای سازه داشته باشد. این روزها انواعی از سقف ها به چَشم می خورد. ولی بسیاری از شماها به دنبالِ بهترین و ارزان ترین پوشش سقف هستید. لذا می توان گفت که هریک از سقف ها می تواند، در شرایط هایی مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. حال هریک هَم دارای مزایا و معایب مختص به خود هستند.

ما در ادامه متن شما را بهتر و بیشتر در ارتباط با این مسئله راهنمایی خواهیم نمود. پس به جهتِ کسبِ اطلاعاتِ بیشتر در این زمینه با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

مقالات مرتبط

معرفی بهترین و ارزان قیمت ترین پوشش سقف

این روزها انواعی از سقف ها در دنیای ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. حال در ساخت و اجرای آنها هَم از مواد و متریال خاصی بهره گیری می گردد. پس هریک از سقف ها می توانند، بنا بَر مواد مورد استفاده در ساخت، شیوه ی اجرا، و… با یکدیگر تفاوت و هزینه هایی متنوع داشته باشند. ما در معرفی بهترین و ارزان ترین پوشش سقف می توانیم، به موارد زیر اشاره کنیم!

 

معرفی بهترین و ارزان قیمت ترین پوشش سقف

·         شینگل آسفالتی

شینگل آسفالتی از جمله سقف هایی محسوب می شود، که در سرتاسر جهان کاربرد داشته و مورد توجه هستند. انواعی مختلف از سقف شینگل آسفالتی وجود دارد. البته اگر که شما به دنبالِ ارزان قیمت ترین هستید، مدلِ tab-3 است. به عبارتی نمونه های ابعادی شینگل آسفالتی بیش از مابقی آنها مورد توجه بوده و طولِ عمری بسیار دارند.

در واقع شینگل آسفالتی در کناره ی قیمت بسیار مناسب می تواند، زیبایی چَشم گیری را هَم برای شما به ارمغان بیاورد. در محیط هایی مختلف هَم می توان از شینگل آسفالتی بهره مند شد.

تماس بگیرید

·         سقف شیروانی سفالی

در معرفی بهترین و ارزان ترین پوشش سقف به نوعِ شیروانی سفالی می رسیم. از آنها اغلب در معماری هایی سنتی استفاده شده و در مناطق هایی گرم و خُشک بیشترین کاربرد را به خود اختصاص داده اند. این قبیل از سقف ها در کناره ی قیمت بسیار مناسب، زیبایی منحصر به فردی را هَم دارد. در برابر سرما و گرما، گرد و خاک نیز استحکام مناسبی از خود نشان می دهد. البته توجه داشته باشید، که نمونه های مرغوب و باکیفیت تر قیمت بالاتری را هَم خواهد داشت.

·         سقف چوبی

چوب هَم یکی از متداول ترین و رایج ترین نوعِ مصالح ساختمانی محسوب می شود. به همین خاطر هَم می باشد، در بینابین بهترین و ارزان ترین پوشش سقف جای می گیرند. سقف چوبی می تواند، مزیت هایی بسیار برای شما به ارمغان آورد. از جمله آنها؛ زیبایی، نصب و اجرای به شدّت راحت، قیمت مقرون به صرفه، طول عمر بالا و… است. البته نکته قابل توجه این است، که قیمتِ نمونه های مرغوب تر بالا خواهد بود.

در مقابل سرما و گرما سقف چوبی می تواند، بسیار مستحکم باشد. به جهتِ مقاومت آنها در مقابل آتش سوزی هَم می توان، از مواد مختلفی بهره گرفت.

·         سقف فلزی

نوعِ فلزی گرچه کمتر از دیگر سقف ها مورد استفاده بوده ولی از جمله بهترین و ارزان ترین پوشش سقف محسوب می شود. برخی از متداول ترین فلزاتی که در ساختِ آنها مورد استفاده قرار می گیرد، عبارتند از؛ فولاد و آهن یا آلومینیوم! از این سقف ها می توان در ساختِ انواعِ ساختمان های اداری یا تجاری و… بهره گرفت!

از مهم ترین مزیت های سقف فلزی می توانیم، به استحکام بالا، طولِ عمر بسیار، مقاومت در برابر ضربه و فشار و… اشاره کنیم.

 

    سقف فلزی

·         سقف رولی

ما در زمینه معرفی بهترین و ارزان ترین پوشش سقف به نمونه های رولی می رسیم. آنها از شیوه ی نصب و اجرایی بسیار ساده برخوردار هستند. سقف های رولی در جاهایی که شیب اندکی دارند، کاربرد بسیار خواهند داشت. بنابراین توصیه ما به شما این است، که در سقف هایی به حالتِ صاف از این مواد بهره نگیرید.

·         سقف یونولیتی

یکی از بهترین و ارزان ترین پوشش سقف نمونه های یونولیتی می باشند. از حائز اهمیت ترین مزایای این سقف ها می توان به وزن مناسب و نصب راحت، استحکام در مقابل رطوبت و صدا، عمر طولانی مدّت، مقاومت در برابر ضربات و فشار یا… اشاره نمود.

شما می توانید، از یونولیت سقفی در انواعی از ساختمان ها بهره گیرید. پس هیچ گونه محدودیتی به جهتِ استفاده از آنها وجود ندارد.

سخن آخر

دوستانِ عزیز ما در طولِ این مطلبِ از خود در آسمان فوم به بررسی بهترین و ارزان ترین پوشش سقف پرداختیم. همانطور که خواندید، سقف ها دارای انواعی مختلف بوده و شما بنا بَر بودجه خود امکانِ انتخاب یکی از آنها را خواهید داشت. امیدواریم که اطلاعات ارائه شده در طولِ این مطلبِ از ما برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.

البته که شما می توانید، در صورتِ وجودِ سؤالاتی بیشتر با ما تماس بگیرید.