خرید انواع یونولیت های سقفی

کاربرد میلگرد عصایی یا ادکا در ساختمان سازی چیست؟
کاربرد میلگرد عصایی یا ادکا در ساختمان سازی چیست؟
فروردین ۳, ۱۴۰۳
ترمیم کننده بتن چیست؟
فروردین ۳, ۱۴۰۳
نمایش همه

خرید انواع یونولیت های سقفی

خرید انواع یونولیت های سقفی

خرید انواع یونولیت های سقفی

یونولیت های سقفی مصالح پرکاربردی هستند که استفاده از آن ها در سال های اخیر بسیار رایج شده است. یونولیت های سقفی معمولا از جنس پلاستیک های سلولی ساخته شده اند. این محصول از ویژگی هایی مانند عایق بودن و سبک وزنی برخوردار هستند. در هنگام خرید انواع یونولیت های سقفی باید به مواردی توجه کنید که بهترین انتخاب را داشته باشید. دقت داشته باشید عملکرد فوق العاده ی این مصالح باعث شده از محبوبیت زیادی برخوردار باشند. در ادامه به بررسی نکات مهم در هنگام خرید یونولیت های سقفی می پردازیم.

مقالات مرتبط

خرید انواع یونولیت های سقفی با توجه به مزایای آن

همانطور که می دانید خرید انواع یونولیت های سقفی از مزیت های زیادی برخوردار است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

  • یونولیت های سقفی از طراحی خاصی برخوردار هستند به همین دلیل است که در هنگام استفاده از آن ها احتیاجی به رابیتیس و گچ کاری وجود ندارد.
  • استفاده از یونولیت های سقفی مئجب می شود به میزان قابل توجهی مصرف دیگر مصالح کاهش پیدا کند.
  • یکی از دلایل مهم برای خرید انواع یونولیت های سقفی وزن بسیار کم این محصولات می باشد.
  • یونولیت های سقفی به شکل عایق های بی نظیری عمل می کنند، می توانند در مقابل عواملی مانند صدا، رطوبت، حرارت و …. مقاومت بالایی ایجاد کنند. معمولا یونولیت ها را به عنوان عایق های بسیار قوی به کار می گیرند.
  • نکته ی بسیار مهمی که درباره ی یونولیت های سقفی وجود دارد این است که این مصالح از قابلیت بازیافت برخوردار هستند، به محیط زیست اطراف آسیبی وارد نمی کنند.
  • در هنگام خرید انواع یونولیت های سقفی باید بگوییم که می توانید آن ها را در اشکال و اندازه های مورد نظرتان خریداری کنید.
  • نکته ی دیگر اینکه یونولیت ها از وزن پایین برخوردار هستند، همین امر باعث می شود که حمل و نقل آن ها به سادگی انجام بگیرد.
  • یونولیت ها در برابر فشار و ضربه از مقاومت زیادی برخوردار هستند. اغلب این یونولیت ها به صورت ضد ضربه تولید می شوند.

خرید انواع یونولیت های سقفی با توجه به مزایای آن

خرید یونولیت سقفی بر اساس سایز

در هنگام خرید انواع یونولیت های سقفی لازم است به نیازهای خود توجه کنید. همانطور که قبلا اشاره کردیم یونولیت های سقفی را معمولا در سایز یا ابعاد مختلفی تولید می شوند. بنابراین افراد می توانند به سادگی محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کنند.

تماس بگیرید

یکی دیگر از موارد که به عنوان مزیت یونولیت به شمار می رود امکان برش دادن این مصالح است. بنابراین خریداران می توانند در هنگام خرید یونولیت ها را در سایز و اندازه ی دلخواه سفارش داده و برش دهند.

دقت داشته باشید برای خرید انواع یونولیت های سقفی باید بدانید که آن ها را بر اساس معیار و استاندارد های خاصی تولید کرده و به بازار عرضه می کنند. می توانید از یونولیت ها برای استفاده در کنار تیرچه های بتنی استفاده کنید.

خرید یونولیت سقفی بر اساس سایز

بکارگیری یونولیت‌ها در ساختمان‌ها

استفاده از یونولیت های سقفی بسیار مقرون به صرفه می باشد . به همین دلیل است که در سال های اخیر استقبال زیادی از این نوع مصالح به عمل آمده است. یونولیت ها از کیفیت بسیار زیادی برخوردار هستند،همین امر موجب می شود که از کارایی برخوردار شوند. دقت داشته باشید در هنگام خرید یونولیت سقفی باید محصولاتی را انتخاب کنید، که دارای استانداردهای لازم باشند. در غیر این صورت نه تنها مفید نمی باشند که موجب بروز خسارت هایی می شوند.

یکی دیگر از موارد بسیار مهم که در هنگام خرید انواع یونولیت های سقفی باید به آن توجه کنید، نوع یونولیت می باشد. یونولیت ها در انواع مختلفی ساخته شده اند. برخی از این یونولیت ها به شکل فشرده و سنگین هستند. بعضی از آن ها نیز از چگالی کمتری برخوردار هستند. وزن ینولیت ها بر قیمت آن ها و نوع کاربرد این مصالح تاثیر بسیار زیادی دارد. برای بر اساس نوع ساختمان یونولیت های سقفی را مطابق با سایز تیرچه ها انتخاب کنید.

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی خرید انواع یونولیت های سقفی پرداختیم. مهمترین موضوعی که در رابطه با خرید یونولیت های سقفی وجود دارد انتخاب برند مناسب برای این مصالح می باشد. در صورتی که از یونولیت های غیر استاندارد استفاده کنید متحمل خسارت های زیادی خواهید شد. گروه آسمان فوم به عنوان یکی از تیم های تخصصی در زمینه تولید یونولیت این امکان را به شما می دهد که بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.