نکات مفید برای فروش یونولیت سقفی

روش تولید یونولیت سقفی در کارخانه و معرفی فرآیندهای صنعتی
فروردین ۲۲, ۱۳۹۸
عایق سازی ساختمان با ورق های یونولیت و بررسی قیمت یونولیت سقفی در پروژه های ساختمانی
فروردین ۲۲, ۱۳۹۸

شکی در آن نیست که مسئله فروش یونولیت سقفی در بازار با توجه به اینکه نوسانات قیمت خرید و فروش مواد خام پلیمری بسیار زیاد است، حائز اهمیت می باشد. اگر شما به عنوان یکی از فروشندگان انواع یونولیت سقفی ورق یونولیت یا فوم سقفی هستید،علاوه بر به کارگیری مهارت های فروش و بازاریابی باید دانش تخصصی و اطلاعات مناسبی در زمینه محصولاتی که به فروش می رسانید داشته باشید. همان طور که می دانید، انواع فوم و یونولیت سقفی برای پروژه های عایق سازی ساختمان ها به کار می روند؛ از طرفی دیگر، پروژه های ساخت و ساز، یکی از مشاغل اصلی در جوامع محسوب می شوند؛ بنابراین، خرید و فروش یونولیت سقفی با سود مناسبی همراه خواهد بود.

اکثر شرکت‌هایی که در زمینه فروش این متریال فعالیت می کنند، با رعایت راهکارها و برخی از نکات به خوبی می توانند در بازار به موفقیت دست پیدا کنند. از شما دعوت می کنیم تا پایان مطلب با ما همراه باشید تا با برخی از راهکارهای فروش یونولیت سقفی آشنا شوید.

 

 مهارت های بازاریابی، میزان فروش یونولیت سقفی را افزایش می دهند

فروش یونولیت سقفی

همانند سایر روش های بازاریابی برای محصولات مصرفی خانواده ها، بازاریابی مناسب برای فروش یونولیت سقفی، نیازمند استراتژی‌های و برنامه ریزی های ویژه فروش است. تعیین بازار هدف برای فروش این محصولات در رتبه اول اهمیت قرار دارد. فرض کنید یکی از شرکت های تولید کننده فوم سقفی قصد دارد محصولات خود را به بازار عرضه کند؛ صرفاً تبلیغات متوسط برای تمام اقشار جامعه، فروش یونولیت سقفی را با شکست مواجه خواهد کرد؛ چرا که بازار هدف برای این محصولات به درستی مشخص نشده است.

بر همین اساس، و طبق قوانین بازاریابی و فروش، بهترین راهکار برای افزایش میزان فروش یونولیت سقفی، مشخص کردن محدوده بازار هدف با دقت بیشتری است؛ این جمله به مفهوم آن است که بازاریابانی که در شرکت های خرید و فروش انواع فوم و یونولیت سقفی فعالیت می کنند باید یک مطالعه دقیق در مورد مشتریان اصلی انواع فوم و یونولیت سقفی داشته باشند. اگرچه بازار هدف خرید فوم سقفی در حال حاضر به شرکت های پیمانکاری و ساختمان سازی اختصاص دارد اما بسیاری دیگر از مصرف‌کنندگان نیز برای عایق سازی از فوم و یونولیت استفاده می‌کنند.

با توجه به این موارد، بهترین راهکار برای افزایش فروش یونولیت سقفی، تمرکز بر بازار هدف پروژه های ساخت و ساز و ساختمانی است. بازاریابان می توانند برای این که استراتژی های آنها در بازار موفق تر عمل کند، قیمت فوم و قیمت یونولیت سقفی را به گونه ای کاملاً رقابتی به مشتریان ارائه دهند. این کار نیز به برنامه ریزی مالی دقیقی نیاز دارد.

در این مورد توصیه می‌کنیم به یکباره هزینه‌های خود را کاهش ندهید؛ تحقیقات بازار و بررسی قیمت‌های سایر افرادی که در فروش یونولیت سقفی فعالیت می‌کنند و به نوعی از رقبای شما محسوب می شوند می تواند راهنمای مناسبی برای پیشبرد اهداف شما باشد.

 

 در فروش یونولیت سقفی به چه مواردی دقت کنیم؟

توجه به نیاز مشتریان، اصلی ترین اهداف در فروش یونولیت سقفی است. اگر بازاریاب فوم و یونولیت سقفی هستید و یا یکی از مراکز فروش این متریال می باشید، قطعاً به این نتیجه رسیده اید که ارائه یک محصول مناسب که نیاز مشتریان را برطرف می‌کند بسیار سودمندتر از فروش محصولات غیر مرتبط با حوزه کاری مشتریان است. به طور مثال اگر یک شرکت پیمانکاری ساختمان قصد خرید یونولیت سقفی را داشته باشد و شما قصد داشته باشید ورق های یونولیت یا فوم مخصوص عایق سازی دیوار یا کف را به او بفروشید، بی شک مشتری از رفتار شما خسته می شود!

بهترین راهکار برای چالش فوق این است که تمرکز خود را بر روی فروش یونولیت سقفی گذاشته و آن را تا از تمام جوانب به طور کامل و شفاف برای مشتری بیان کنید؛ اگر مشتریان شما نسبت به شما اطمینان حاصل کنند که شما یک مرکز فروش یونولیت سقفی کاملاً حرفه ای و تخصصی هستید، خود به خود به سمت خرید سایر محصولات جذب می شوند. بنابراین بهترین، اصلی ترین و ایده آل ترین اقدام برای موفقیت در فروش فوم و فروش یونولیت سقفی این است که یک بازار هدف و یک محصول خاص را به صورت جدی دنبال کند.

فروش یونولیت سقفی

عامل دیگری که می تواند شما را در فروش یونولیت سقفی موفق گرداند، افزایش دانش تخصصی در حوزه فرم و یونولیت است. بسیاری از مشتریان هنگامی که برای خرید متریال ساختمانی به فروشگاه ها مراجعه می کنند معمولاً سوالات تخصصی در حوزه مصالح مورد نظر خود از فروشنده می پرسند؛ اگر در مرکز یا فروشگاه شما متخصصانی وجود داشته باشند که بتوانند به سوالات تخصصی در حوزه فوم و یونولیت پاسخ دهند، اعتماد مشتری را جلب خواهید کرد و این در نتیجه منجر به افزایش فروش یونولیت سقفی در فروشگاه شما خواهد شد.

برای موفقیت در فروش یونولیت سقفی پیشنهاد می کنیم امتیازات ویژه برای مشتری در نظر بگیرید. با توجه به اصول بازاریابی و فروش، مشتریان، بیشتر به سمت استفاده از خدمات و خرید محصولاتی تمایل دارند که یک امتیاز ویژه برای آن ها فراهم کند. به این ترتیب شما هم می توانید فروش یونولیت سقفی را با یک سری از امتیازات ویژه به مشتری ارائه دهید؛ به این صورت که می توانید به طور مثال با خرید متراژ مشخصی از یونولیت سقفی برای عایق سازی، خدمات نصب و بازرسی محل را به صورت رایگان به مشتری ارائه دهید و یا اینکه در ازای خرید مشخصی از یونولیت سقفی، درصد تخفیفی برای او قائل شوید و یا حتی شرایط استفاده رایگان از سایر محصولات را در مدت زمان محدود برای او در نظر بگیرید.

البته موارد فوق فقط مثال هایی از فنون بازاریابی هستند و هر کدام با توجه به استراتژی ها و اهداف شرکت ها و فروشگاه های فروش یونولیت سقفی باید تدوین شوند.

 

 قیمت فوم و یونولیت میزان فروش یونولیت سقفی را تحت تاثیر قرار می دهد

به عنوان یک بازاریاب و فروشنده انواع فوم و یونولیت سقفی باید بدانید که محدود قیمتی که به مشتری ارائه می‌دهید در نگاه اول تعیین می کند که مشتری به خریدار تبدیل خواهد شد یا خیر. برای این چالش می ‌توانید قیمت های خود را بر اساس قیمت های بازار و همچنین قیمت های رقابتی در بازار برای فروش یونولیت سقفی در نظر بگیرید.

البته زیاده‌روی در تخفیف ها و یا نوسانات قیمت های فروش یونولیت سقفی و فوم سقفی و یا هر محصول دیگر برای عایق سازی ساختمان ممکن است به ضرر فروشگاه تمام شود. پروژه های ساخت و ساز بسیار وسیع هستند به همین دلیل است که می گوییم استراتژی های فروش محصولات را بر اساس حجم کار در نظر بگیرید.

 

جهت اطلاعات بیشتر از استاندارد یونولیت سقفی و یا سفارش یونولیت سقفی استاندارد با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن های تماس :

۰۲۱۵۶۳۹۴۰۰۱
۰۲۱۵۶۳۹۴۰۰۲
۰۲۱۵۶۳۹۱۲۵۲
۰۹۱۲۷۰۹۰۲۰۰

آدرس کارخانه : تهران – شهرک صنعتی نصیرآباد ، خیابان سرو، سرو ۱۹، قطعه ۶۴ پلاک ۲

خلاصه
تاریخ
عنوان
نکات مفید برای فروش یونولیت سقفی
امتیاز
۵1star1star1star1star1star