عایق سازی ساختمان با ورق های یونولیت و بررسی قیمت یونولیت سقفی در پروژه های ساختمانی

فروش یونولیت سقفی
نکات مفید برای فروش یونولیت سقفی
فروردین ۲۲, ۱۳۹۸
ورق یونولیت
کاربردهای ورق یونولیت در ساخت و ساز و مروری بر خرید و فروش یونولیت
فروردین ۲۲, ۱۳۹۸

یونولیت سقفی، یکی از بهترین متریال در حوزه عایق سازی ساختمان است. هنگامی که پروژه های ساختمانی به پایان می رسند، برای بهینه سازی مصرف انرژی، استفاده از ورق یونولیت سقفی برای جلوگیری از هدر رفتن گرمای داخل ساختمان در تمام پروژه ها مورد استقبال مهندسان قرار گرفته است. البته درصد زیادی از پروژه های ساخت و ساز از انواع ورق فوم یا ورق های یونولیت برای عایق سازی قسمت های مختلف ساختمان نظیر کف، دیوارها و سقف استفاده می شود.

به همین دلیل، قیمت یونولیت سقفی زمانی که برای عایق سازی سقف به کار می روند و همچنین قیمت فوم، زمانی که برای عایق سازی کف یا دیوارها به کار می رود، با یکدیگر متفاوت می باشد. همچنین روش نصب و اجرای این ورق های یونولیتی در قسمت های مختلف، متفاوت است و هر کدام به شیوه خاص خود و با رعایت استانداردهای ساختمان اجرا می شود.

با توجه به موارد فوق، موقعیتی که قرار است ورق یونولیتی در آن محل نصب شود، هزینه های نصب و اجرای یونولیت سقفی در سقف و ورق های یونولیتی در دیوارها و کف و همچنین حجم پروژه و نوع ساختمان، همه از عواملی هستند که قیمت یونولیت سقفی و قیمت فوم را تحت تاثیر قرار داده اند.

 مزیت های استفاده از یونولیت سقفی برای عایق سازی ساختمان ها

عایق سازی ساختمان با استفاده از یونولیت سقفی و ورق فوم، تضمین کننده بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان است. از طریق سیستم‌های عایق سازی، گرمای داخل ساختمان به بیرون نشت پیدا نمی کند و سرمای بیرون، بخصوص در فصل زمستان به داخل ساختمان وارد نمی شود. به این ترتیب، امری اجتناب ناپذیر است که بسیاری از پیمانکاران و مهندسان ساختمان به دنبال خرید یونولیت و فوم با بهترین قیمت و کیفیت برای عایق سازی پروژه های ساختمانی خود باشند.

میزان تقاضای بازار برای خرید این متریال، قیمت یونولیت سقفی، قیمت فوم، قیمت یونولیت و هزینه نصب و اجرای این متریال را تحت تاثیر قرار داده و طبیعتاً ورق های یونولیت که از کیفیت بالاتری برخوردار باشند در میزان فروش فوم و فروش یونولیت نیز تاثیر گذار خواهند بود.

قیمت یونولیت سقفی

 تجهیزات مورد نیاز برای عایق سازی ساختمان در قیمت یونولیت سقفی و قیمت خرید فوم تاثیر دارند

اکثر پیمانکارانی که در حوزه عایق سازی سقف ساختمان ها از طریق یونولیت سقفی اقدام می کنند، معمولاً این کار را با تجهیزات کامل و رعایت استانداردها انجام می دهند. در این میان، مهم‌ترین عامل برای نصب فوم سقفی این است که میزان انبساط و انقباض در فصل های سرد و گرم سال و همچنین میزان کشش یونولیت ها در محل مورد نظر باید به دقت ارزیابی شود.

بر همین اساس، خرید اتصالات و یا برخی از چارچوب ها که قرار است یونولیت سقفی در آن قرار گیرند اهمیت پیدا می کند. این دو پارامتر، قیمت یونولیت سقفی را به طور غیر مستقیم تحت تاثیر قرار می دهند؛ چرا که ابعاد این متریال با توجه به همین استانداردها در کارخانه تعیین می گردد. معمولاً یونولیت های سقفی که دارای ابعاد بزرگتر و ضخامت بیشتری هستند، قیمت بالاتری در مقایسه با یونولیت های سقفی کوچک تر دارند.

کیفیت فوم سقفی که در سقف ساختمان به کار می روند در درجه اول اهمیت برای قیمت یونولیت سقفی قرار دارد؛ به این ترتیب برای توجیه این جمله می توان گفت، متریال عایق سازی باید در برابر نفوذ رطوبت و هوا و همچنین تابش نور خورشید مقاومت بالایی داشته و همچنین تحمل بالایی در برابر پاره شدن یا شکستن داشته باشند.

الزاماً اگر تجهیزات و یونولیت های سقفی یا فوم که برای نصب در دیوارها و کف خریداری می شوند گران تر باشند، تضمین کننده کیفیت آن نخواهند بود؛ آنچه ثبات و پایداری را در یک پروژه عایق سازی تضمین می کند، نحوه تولید استاندارد این ورق ها در کارخانه و همچنین نصب استاندارد آنها در ساختمان است. به همین دلیل، بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی در کشور، بهترین متریال عایق سازی ساختمان را با بهترین کیفیت تولید می کنند. قیمت یونولیت سقفی چنانچه از تولیدکنندگان داخلی تهیه شود به مراتب مقرون به صرفه تر خواهد بود.

استفاده از چسب و اتصالاتی که قرار است فوم سقفی را در محل مورد نظر ثابت نگه دارد به طور غیر مستقیم بر روی قیمت یونولیت سقفی تاثیر می گذارد. عایق هایی که طول عمر کمتر از پنج سال دارند معمولاً از کیفیت کمتری برخوردار می باشند اما در حال حاضر، ورق های فوم به عنوان لایه های غیر قابل نفوذ در برابر هوا و رطوبت با کیفیت بالا و ماندگاری بیشتر از ده سال در تمام شرایط آب و هوایی در بازار موجود هستند.

قیمت یونولیت سقفی

 چگونه قیمت یونولیت سقفی را برای عایق سازی ساختمان تخمین بزنیم؟

ارزیابی قیمت یونولیت سقفی در هنگام خرید، صرفاً یک قسمت از پروژه های عایق سازی ساختمان ها است؛ قسمت دیگر آن شامل بررسی ساختمان در قسمت های مختلف است؛ به طور مثال، موقعیت جغرافیایی ساختمان، ابعاد سقف، اندازه دیوارها، کف ساختمان و غیره باید در خرید یونولیت مورد توجه قرار بگیرند. قیمت نهایی پروژه بر اساس هر متر مربع از سقف و قیمت یونولیت سقفی در پروژه نهایی محاسبه می شود.

هزینه های نیروی کار، پشتیبانی، هزینه های بیمه و حمل و نقل نیز به طور غیر مستقیم در قیمت یونولیت سقفی و قیمت فوم تاثیر دارند.

اغلب شرکت های پیمانکار برای ساختمان هایی که دارای سقف وسیع تر هستند و قرار است از یونولیت سقفی برای عایق سازی استفاده کنند تخفیف‌های قائل می‌شوند. به این ترتیب، مجموعه هزینه های قیمت یونولیت سقفی برای نصب و اجرا بسیار ارزان تر خواهند بود. اجرای یونولیت های سقفی برای آن دسته از ساختمان هایی که سقف کاذب دارند شامل هزینه های بیشتری می باشد، چرا که نصب این متریال برای سقف، پیچیدگی های خاص خود را دارد.

 چرا فوم سقفی را برای عایق سازی انتخاب کنیم؟

عایق سازی ساختمان با استفاده از یونولیت سقفی، امری اجتناب ناپذیر است. ساختمان هایی که مورد بازسازی قرار می گیرند و یا پروژه های ساختمانی که نوساز هستند حتماً به نصب یونولیت سقفی و همچنین ورق های فوم برای عایق کردن کف و دیوارها نیاز دارند. بهینه سازی مصرف انرژی در دستور کار پروژه های ساخت و ساز قرار گرفته است و الزاماً تمام ساختمان ها باید از این متریال استفاده کنند.

یونولیت های سقفی، بهترین ابزار برای کاهش جلوگیری از هدر رفتن انرژی در ساختمان ها محسوب می شوند؛ به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم برای اجرای عایق سازی ساختمان و دریافت آخرین قیمت یونولیت سقفی و همچنین برای دریافت قیمت خرید فوم با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

 

جهت اطلاعات بیشتر از قیمت یونولیت سقفی و یا سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن های تماس :

۰۲۱۵۶۳۹۴۰۰۱
۰۲۱۵۶۳۹۴۰۰۲
۰۲۱۵۶۳۹۱۲۵۲
۰۹۱۲۷۰۹۰۲۰۰

آدرس کارخانه : تهران ، شهرک صنعتی نصیرآباد ، خیابان سرو، سرو ۱۹، قطعه ۶۴ پلاک ۲

خلاصه
تاریخ
عنوان
عایق سازی ساختمان با ورق های یونولیت و بررسی قیمت یونولیت سقفی در پروژه های ساختمانی
امتیاز
۵1star1star1star1star1star