کاربردهای ورق یونولیت در ساخت و ساز و مروری بر خرید و فروش یونولیت

عایق سازی ساختمان با ورق های یونولیت و بررسی قیمت یونولیت سقفی در پروژه های ساختمانی
فروردین ۲۸, ۱۳۹۸
فوم سقفی
معرفی روش نصب فوم سقفی و قوانین آن
فروردین ۲۸, ۱۳۹۸

پلی استایرن منبسط شده یا ورق یونولیت نمونه ای از متریال مورد استفاده در پروژه های ساخت و ساز است که از خواص مکانیکی و فیزیکی ایده‌آلی برخوردار بوده به طوری که در سال‌های اخیر استفاده از آن در صنعت ساخت و ساز مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. بسیاری از پیمانکاران و معماران با آگاهی و قابلیت ها و ویژگی های انواع ورق یونولیت، این متریال را برای عایق سازی پروژه های خود استفاده می کنند. ورق یونولیت منبسط شده با عملکرد عالی به عنوان عایق حرارتی و همچنین دارای بافت فشرده، از ثبات و طول عمر بالایی برخوردار است.

اگر شما هم یکی از فعالان حوزه ساخت و ساز هستید و یا به عایق سازی ساختمان ها اهمیت می دهید نیاز دارید انواع ورق یونولیت را برای نصب در سقف دیوارها و همچنین کف ساختمان خریداری کنید. در حال حاضر، خدمات فروش یونولیت بر اساس نوسانات قیمت فوم، قیمت ورق یونولیت و ابعاد آن و همچنین نوسانات قیمت بازار ارائه می شود. با توجه به این که ماده اولیه تولید ورق های یونولیت از مشتقات نفت خام بوده و یک ماده پلیمری محسوب می شود، هر گونه تغییر در قیمت مواد اولیه پلیمری در نهایت بر روی قیمت یونولیت و قیمت فوم موثر خواهند بود.

 

کاربردهای ورق یونولیت در پروژه های ساختمان سازی

پروژه های ساختمان سازی به ساخت و ساز واحد مسکونی منتهی نمی‌شود، بلکه هر ساختمان تجاری یا اداری و همچنین محوطه سازی در دسته پروژه های ساخت و ساز قرار می گیرند. جالب آن است که کاربرد ورق یونولیت در تمام این موارد تثبیت شده است. علاوه بر عایق سازی سقف ساختمان که از ورق یونولیت سقفی استفاده می شود، سایر موارد نیز وجود دارند که از فوم و یونولیت چه به صورت پانل ها و چه به صورت ورق یونولیت برای آنها استفاده می گردد. مهم ترین کاربردهای ورق یونولیت در ساخت و ساز عبارتند از:

ورق یونولیت

  • استفاده از ورق یونولیت برای عایق سازی
  • کاربرد برای عایق سازی سقف کف و دیوارها
  • استفاده از ورق یونولیت به عنوان خنک کننده
  • استفاده از یونولیت برای کف جاده ها
  • استفاده از ورق یونولیت برای عایق سازی در قسمت داخل درب
  • کاربرد برای شناورسازی بلوک های بتنی
  • قابل استفاده در استخر شنا
  • کاربرد در راهسازی
  • کاربرد در پروژه های محوطه سازی در رشته عمران
  • استفاده از ورق یونولیت برای مهندسی سازه به منظور تحمل بار و ضربه
  • نصب در سیستم های عایق صوتی در ساختمان

 

خرید و فروش یونولیت و مزایای استفاده از ورق یونولیت در پروژه های ساختمانی

انواع ورق یونولیت، متریالی منحصر به فرد با ویژگی های ایده آل است که آنها را به ابزاری تبدیل کرده که می‌توانند در پروژه های بزرگ و کوچک صنعتی به ویژه در ساختمان سازی و پروژه های عمرانی در حجم بالا استفاده شوند. کیفیت ورق های یونولیتی در نوع کاربرد آن تاثیر دارد. همین عامل، قیمت فروش یونولیت را تحت تاثیر قرار می دهد. از مزایای خرید ورق یونولیت برای استفاده در پروژه های ساختمانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توان و استحکام بالا در برابر فشار و ضربه
  • قابلیت جذب صدا و جلوگیری از انتقال صدا میان محوطه های مختلف از طریق نصب ورق یونولیت
  • دارای ویژگی عایق سازی کف، دیوارها و سقف که موجب افزایش طول عمر ساختمان می‌شود
  • یونولیت حدود ۹۸ درصد هوا را در خود نگه می دارد، برای همین، یک راهکار برای بسیاری از برنامه های ساخت و ساز است
  • خرید ورق یونولیت مقرون به صرفه بوده و این مواد، قابلیت ۱۰۰ درصد بازیافت را دارند؛ به همین دلیل، ورق های یونولیت را سازگار با محیط زیست می شناسیم

دسته دیگری از کاربردهای ورق یونولیت شامل تولید برخی قطعات پلی استایرن است؛ به طور مثال، پانل هایی که برای عایق سازی دیوارها استفاده می شود از ورق یونولیت ساخته شده است. برخی از سازه های پیش ساخته سبک با استفاده از ورق های یونولیت طراحی شده‌اند. بسیاری از متریال سبک که در پروژه هایی مانند ایستگاه راه آهن و یا استخرهای سرپوشیده استفاده شده نیز از ورق یونولیت می باشند.

ورق یونولیت

خرید و فروش ورق یونولیت

قیمت خرید یونولیت و قیمت فروش فوم بر اساس ابعاد و وزن فوم و همچنین قیمت ماده اولیه تعیین می شود. به این صورت که ابعاد ورق یونولیت، اندازه گیری شده و به ازای هر کیلوگرم در قیمت آن ضرب می شود. در حال حاضر، یکی از مهم ترین تولیدکنندگان ورق های یونولیت در جهان در کشور چین فعالیت می کند. قیمت فروش ورق یونولیت، چیزی در حدود  ۲ دلار در هر کیلوگرم فوم می باشد.

قیمت فوم و قیمت یونولیت با توجه به ماده اولیه تهیه آنها نیز متفاوت خواهد بود. به طور مثال، قیمت ورق یونولیت پی وی سی به ازای هر قطعه تقریباً گرانتر از پلی استایرن است.

برای خرید ورق های یونولیت می توانید از طریق نمایندگی های فروش و شرکت های معتبر تولید کننده، شرکت های بازرگانی و همچنین مراجعه به وب سایت های فروشگاهی آنلاین اقدام کنید. اگر درخرید ورق یونولیت با ابهام مواجه هستید، کارشناسان متخصص در آسمان فوم ، آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز می باشند.

آنچه در بازار خرید و فروش ورق یونولیت و انواع فوم اهمیت دارد ضخامت ورق، ابعاد، قیمت به ازای هر کیلو گرم و همچنین نوع کاربرد آن ها است. آن دسته از ورق های یونولیت که برای کاربردهای ساختمانی مناسب هستند به مراتب وزن سبک تری داشته و از نظر قیمت نیز ارزانتر می باشند. به دلیل اینکه میزان تقاضای خرید ورق یونولیت برای پروژه های ساخت و ساز بسیار بالا است، قیمت فروش یونولیت برای این گونه کاربردها به ازای هر ۱۰۰۰ کیلوگرم یا یک تن محاسبه می شود.

اگر مشتریان شرکت ها خرید ورق یونولیت را از کشورهای دیگر انجام دهند، قیمت نهایی فروش یونولیت شامل هزینه‌های حمل و نقل از کشور مبدا و همچنین هزینه‌های حمل تا محل دریافت مشتری می باشد. با توجه به این موارد، قیمت نهایی خرید ورق یونولیت در ازای یک کیلوگرم یا به ازای هر ورق ممکن است تغییرات زیادی در بازار داشته باشد. به همین دلیل است که توصیه می کنیم قبل از خرید و پرداخت هزینه، از آخرین قیمت های بازار، قیمت فوم و قیمت یونولیت اطلاع حاصل کنید.

 

جهت اطلاعات بیشتر از قیمت یونولیت سقفی و یا سفارش خرید ورق یونولیت با شماره های زیر تماس بگیرید.

تلفن های تماس :

۰۲۱۵۶۳۹۴۰۰۱
۰۲۱۵۶۳۹۴۰۰۲
۰۲۱۵۶۳۹۱۲۵۲
۰۹۱۲۷۰۹۰۲۰۰

آدرس کارخانه : تهران ، شهرک صنعتی نصیرآباد ، خیابان سرو، سرو ۱۹، قطعه ۶۴ پلاک ۲

خلاصه
تاریخ
عنوان
کاربردهای ورق یونولیت در ساخت و ساز و مروری بر خرید و فروش یونولیت
امتیاز
۵1star1star1star1star1star