یونولیت توپی از کجا بخرم؟

قیمت یونولیت دیواری
قیمت یونولیت دیواری
خرداد ۳۰, ۱۴۰۱
یونولیت ماکت سازی
یونولیت ماکت سازی
خرداد ۳۰, ۱۴۰۱
نمایش همه

یونولیت توپی از کجا بخرم؟

یونولیت توپی از کجا بخرم؟

در این مقاله قصد داریم درباره یونولیت توپی صحبت کنیم و شما را با این محصول پرطرفدار آشنا سازیم. و همچنین سوالات شما را از قبیل فوم توپی از کجا بخرم؟ و قیمت فوم توپی و … را پاسخ دهیم.یونولیت ها انواع گوناگونی دارند و هر کدام از آنها کارایی متفاوتی دارند.به طور مثال یونولیت ماکت سازی در تزئینات و یونولیت فشرده در ساختمان سازی بسیار پرکاربرد می باشند.

یونولیت توپی چیست؟

یونولیت توپی یا یونولیت کروی و نام های دیگری همچون توپ یونولیتی و یا فوم توپی در ایران شناخته می شود و یونولیت های کروی در صنایع مختلفی استفاده می شوند.

فوم های توپی دارای چگالی یا فشردگی بالا می باشند و هر چه میزان این فشردگی بالاتر باشد کیفیت توپ یونولیتی هم افزایش پیدا میکند و قیمت آن هم به نسبت بالا می رود.

این یونولیت های توپی شکل و شمایل زیبایی دارند و میتوان آنها را رنگ آمیزی کرد که بسیار جلوه زیبایی میگیرد و حتی از یونولیت های توپی به صورت دکوری در منازل و شرکت ها استفاد می شود.

یونولیت توپی از کجا بخرم؟

کاربرد یونولیت توپی

توپ های یونولیتی در دکوراسیون منازل استفاده بسیاری می شود.توپ های یونولیتی در تزئینات کاربرد مناسبی دارد.همچنین در عروسک سازی از فوم توپی استفاده زیادی می شود.از توپ های یونولیتی در ساخت کاردستی هم استفاده بهینه میشود و امروزه برای کاردستی های مدارس از این محصول استفاده میشود.دیگر کاربرد این محصول در ساخت ماکت ها ، وسایل تزئینی ، ساخت دکور، مدل سازی و همچنین برای ساخت شناور ها استفاده میشود.

نکات مهم قبل از استفاده از توپ های فومی

یونولیت ها مثل بقیه مواد پلی استایرنی به مواد نفتی همچون حلال ها واکنس نشان میدهند.ترکیب یونولیت توپی با رنگ های تینر دار و یا استفاده از چسب های غیر مخصوص باعث آب شدن توپ ها می شود و یا احتمال شعله ور شدن آنها وجود دارد.پس برای رنگ کردن این توپ ها سعی کنید از رنگ های پلاستیک و برای چسباندن این توپ ها از چسب های مخصوص و یا چسب چوب استفاده کنید.

یونولیت توپی از کجا بخرم؟

تولید یونولیت توپی

یونولیت توپی در سایزها و اندازه های مختلفی تولید میشوند که معمولا از قطر ۵ سانتی تا ۶۰ سانتی در بازار موجود می باشند.اما امروزه بنا به درخواست مشتریان ، این سایزها متغیر می باشند و از قطر ۳ سانتی تا اندازه های دلخواه تولید و به بازار عرضه میشوند.

تولید یونولیت توپی به صورت قالبی انجام می شود.بدین صورت که ۲ قالب به صورت نیم کره وجود دارد که بعد از ساخت، هر دو نیم کره را به هم میچسبانند و یک توپ کروی ساخته می شود.چگالی توپ ها با هم متفاوت هستند و بنا به درخواست شما عزیزان در وزن و ابعاد مختلف تولید میشود.

بعضی از این توپ ها با چگالی پایین تولید میشود و برای تزئین کردن کیک ها و برخی دیگر با چگالی بالا و وزن بیشتر برای ماکت ها یا دکوراسیون استفاده میشوند.

خرید یونولیت توپی

توپ های یونولیتی را میتوان در اکثر فروشگاه های اینترنتی پیدا و خریداری کرد.اما قیمت و کیفیت مناسب را نمی توان در هر فروشگاهی جستجو کرد.معمولا خریدار توپ های یونولیت هنرمندانی هستند که با استفاده از توپ های یونولیتی و دستان هنرمندشان وسایل تزئینی زیبا می سازند.

به همین جهت خرید یونولیت توپی با کیفیت با قیمت مناسب مساله ای مهم به حساب می آید.چگالی و قطر مناسب در ساخت یونولیت های توپی بسیار حائز اهمیت می باشد.شما میتوانید با خرید عمده توپ های یونولیتی نسبت به خرید خورد و تکی، هزینه کمتری را پرداخت کنید.شما میتوانید با صرف هزینه اندکی بهترین و با کیفیت ترین یونولیت های توپی را از آسمان فوم تهیه فرمائید.

دیگر کاربردهای توپ های یونولیتی در ایران

  • استفاده در کارهای هنری
  • ساخت دکورهای جذاب با توپ های یونولیتی
  • ساخت ماکت
  • ساخت عروسک
  • ساخت دکور
  • تزئین اتاق های عقد و عروسی
  • تزئین کردن لابی هتل ها با استفاده از توپ یونولیتی
  • تزئین رستوران ها و تالارها
  • ساخت کاردستی
  • ساخت گل های مصنوئی
  • تزئین کیک ها در قنادی ها

یونولیت توپی از کجا بخرم؟

مزایای یونولیت توپی

امروزه با توجه به گسترش یونولیت توپی مزایای آن بر کسی پوشیده نیست. یکی از مهم ترین مزایای این توپ ها در درسترس بودن آن می باشد.شما به علت فراگیر شدن و کاربردی بودن این محصول ، آن را در اکثر فروشگاه ها رویت میکنید.

قیمت مناسب یکی دیگر از مزیت های توپ های یونولیتی می باشد.شما میتوانید بسته های ۶۰ تایی این محصول را با قیمت ۲۰ هزار تومان الی ۶۰ هزار تومان در برخی فروشگاه ها تهیه فرمایید.حمل و نقل آسان و وزن بسیار کم این توپ ها از دیگر مزیت ها بشمار می رود.

این توپ ها دوام و عمر بالایی دارند و براحتی خراب یا شکسته نمی شوند یا میشود گفت که توپ های یونولیتی نشکن هستند.در هر سایزی تولید میشوند و براحتی با چسب های مخصوص به یکدیگر یا ماده های دیگر چسبیده میشوند.

سخن پایانی

شما میتوانید برای استعلام قیمت فوم توپی به همراه مشاوره برای خرید انواع فوم توپی در سایزهای مختلف با چگالی درخواستی شما عزیزان، با شماره های قید شده در بخش تماس با ما تماس حاصل فرمائید.

امیدوارم این مقاله برای شما مناسب بوده باشد و پاسخ سوالات خود را دریافت کرده باشید.