قیمت یونولیت دیواری

فروش یونولیت در تهران
فروش یونولیت در تهران
خرداد ۳۰, ۱۴۰۱
یونولیت توپی از کجا بخرم؟
یونولیت توپی از کجا بخرم؟
خرداد ۳۰, ۱۴۰۱
نمایش همه

قیمت یونولیت دیواری

قیمت یونولیت دیواری

قیمت یونولیت دیواری به ضخامت ، برند ، فشردگی و چند عوامل دیگر بستگی دارد که در ادامه مطلب به آنها اشاره خواهیم کرد.

پیدایش یونولیت دیواری

پلاتوفوم ها سالهاست که مورد استفاده قرار میگیرد اما در طی این چند ساله بیش از گذشته مورد توجه مصرف کنندگان و شرکت ها و کارخانجات قرار گرفته است.یونولیت ها انواع مختلفی دارند و در صنایع مختلفی کاربرد دارند.به طور مثال در ۲۰ سال اخیر بسیاری از شرکت ها برای بسته بندی محصولات خود از یونولیت استفاده میکنند که بسیار کاربردی و مقرون به صرفه است.در صنعت ساختمان سازی هم استفاده درست و اصولی از یونولیت انجام میشود.یکی از دلایل محبوبیت یونولیت ها ، مزایای بیشمار آن ها میباشد.یونولیت دیواری هم از این مزایای بیشمار بی بهره نیست و یکی از مصرفی ترین نوع یونولیت ها است که بیشتر در ساخت دیوار پیش ساخته کاربرد دارد.

یونولیت دیواری چیست؟

یونولیت به نام هایی همچون پلاستوفوم و فوم و آکاسیف شناخته میشود.یونولیت دیواری یک ماده بسیار سبک و کارآمد هست که از درصد بسیار پایینی از پلاستیک ساخته شده است.همانطور که از اسم محصول مشخص است بیشتر در دیوارهای ساختمان کاربرد دارند.بیشتر از یونولیت دیواری در داخل دیوار استفاده میکنند و حتی در بعضی موارد روی سطح دیوار هم استفاده میکنند.در بعضی مواقع برای اینکه بتوانند فاصله ۲ ساختمان را پوشش بدهند از یونولیت دیواری بهره میبرند.

قیمت یونولیت دیواری

عوامل موثر بر قیمت یونولیت دیواری

یونولیت دیواری به دلایل زیادی در صنعت ساخت و ساز رواج پیدا کرده که یکی از بیشترین کاربرد یونولیت های دیواری در همین صنعت می باشد و قیمت یونولیت دیواری بر اساس همین فاکتورها در نظر گرفته می شود.

  • تمامی یونولیت ها و همچنین یونولیت دیواری مقاوم در برابر نم و رطوبت هستند
  • یک عایق مناسب در برابر صدا هستند
  • مقاوم در برابر حرارت می باشند
  • بسیار سبک بوده و باعث پایین آمدن وزن سازه ساختمانی می شوند
  • بدلیل سبک بودن، حمل و نقل آن نیز آسان می باشد.
  • قیمت یونولیت دیواری مناسب تر از قیمت سیمان و گچ و آهن برای ساخت دیوار می باشد.
  • بدلیل استفاده از یونولیت دیواری در مصرف مصالح دیگر صرفه جویی میشود.
  • ضایعات ندارند و میتوان یونولیت ها را بازیافت کرد.
  • دوام و عمر بالای آن ها
  • صرفه جویی در زمان برای ساخت دیوارها با یونولیت دیواری

ارزان یا گران بودن قیمت یونولیت دیواری به چه عواملی بستگی دارد؟

همه ما میدانیم هیچ ارزانی بی علت نیست.برای خرید یونولیت های دیواری باید به برند تولید کننده آن توجه شود زیرا برخی برندهای تولید کننده تجربه لازم برای تولید یونولیت را ندارند و با توجه به نوسانات بازار کیفیت یونولیت خود را تغییر میدهند تا بتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند.یکی دیگر از فاکتورها ، نوع پخت یونولیت ها می باشد و در مرحله آخر ابعاد یونولیت و ضخامت و چگالی می باشد که هر چه چگالی یا فشردگی یونولیت دیواری بالاتر باشد کیفیت محصول بهتر می شود و در نتیجه قیمت بالاتری پیدا میکند.هزینه حمل و نقل هم به بقیه هزینه ها اضافه می شود.

خرید یونولیت دیواری از آسمان فوم

شما عزیزان میتوانید سایر محصولات یونولیت دیواری اعم از فوم دیواری تزئینی ، فوم دیوار پوش و حتی یونولیت دیواری تری دی را در ابعاد دلخواه سفارش دهید تا در اسرع وقت برای شما ارسال شود.

برای خرید و قیمت یونولیت دیواری همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح الی  ساعت ۱۷:۳۰ و پنج شنبه ها از ۸:۳۰ الی ۱۳ با ما تماس بگیرید.

قیمت یونولیت دیواری به صورت عمده

بیشتر مهندسان عمران برای ساخت ساختمان یا ویلا و … از یونولیت های دیواری استفاده میکنند.قیمت کم و مقرون به صرفه یونولیت ها ، طراحی زیبا و سبک بودن یونولیت های دیواری همه دست به دست هم داده اند تا این محصول محبوب و محبوب تر شود .

در گذشته برای ساخت دیوار ها از گچ و سیمان و آهن و … استفاده میشد که مشکلاتی را بوجود می آورد و برای ساخت آن باید هزینه بیشتری صرف می شد. امروزه یونولیت دیواری با کم هزینه کردن پروژه های عمرانی و صرفه جویی در زمان ، انبوه سازان را به سمت خود جذب کرده اند.به همین دلایل که گفته شد مهندسان برای خرید یونولیت دیواری با طرح های دلخواه و شکیل باعث محبوبیت بیشتر این محصول شدند و برای پایین آوردن هزینه های ساخت و ساز به صورت عمده خرید میکنند.

لازم است به شما بگوییم که قیمت یونولیت دیواری به صورت عمده خیلی مقرون به صرفه تر از خرید به صورت خرد و جزئی می باشد.شما میتوانید برای استعلام قیمت یونولیت دیواری به صورت جزئی و عمده با کارشناسان ما در بخش تماس با ما در تماس باشید.شما میتوانید برای استعلام قیمت ، دیدن آخرین طرح های فوم های دیواری ، نمونه های اجرا شده و حتی مشاوره با ما در تماس باشید.

قیمت یونولیت دیواری

عرضه و فروش یونولیت دیواری به سراسر ایران

همانطور که گفته شد یونولیت های دیواری بدلیل وزن سبکی که دارند قابلیت حمل و نقل آسانی دارند.از این رو شرکت تولیدی آسمان فوم رباط برای راحتی شما عزیزان تمامی محصولات خود را به سایر شهرها و استان های ایران ارسال می نماید.شما میتوانید با واحد فروش به شماره تماس ۰۲۱۵۶۳۹۴۰۰۱ یا با شماره ۰۹۱۲۷۰۹۰۲۰۰ تماس حاصل فرمائید و از جزئیات هزینه حمل و نقل و قیمت یونولیت دیواری خود اطلاع پیدا کنید.

مقالات مرتبط

ارزش و قیمت فوم سقفی و یونولیت سقفی

روش تولید یونولیت سقفی

برخی از کاربردهای یونولیت در صنعت