یونولیت از کجا بخرم؟

ویژگی های فیزیکی و مکانیکی بلوک های یونولیت سقفی
ویژگی های فیزیکی و مکانیکی بلوک های یونولیت سقفی
خرداد ۲۵, ۱۴۰۱
بازار یونولیت در تهران
بازار یونولیت در تهران
خرداد ۲۵, ۱۴۰۱
نمایش همه

یونولیت از کجا بخرم؟

خرید یونولیت

شما میتوانید برای خرید یونولیت و سفارش انواع یونولیت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید و به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

یونولیت و نقش آن در صنایع

یونولیت یا پلاستوفوم یک محصول منحصربفرد می باشد که نقش پر رنگی در زندگی روزمره ما بازی میکند.وجود یونولیت ها باعث کم هزینه تر شدن و سبک شدن بسیاری از پروژه های عمرانی شده است.همه ما میدانیم که یونولیت بسیار سبک است و همچنین یک عایق صدا و حرارتی بسیار مناسب می باشد.به همین دلایل است که هر روز کاربرد آن در صنعت ما بیشتر می شود.حال این سوال پیش می آید که یونولیت ارزان از کجا بخریم و یا اینکه یونولیت با کیفیت از کجا تهیه کنیم؟ در ادامه به جواب سوالهایتان خواهید رسید.

خرید یونولیت

راهنمای خرید پلاستوفوم

برای خرید یونولیت نیازمند تجربه و دانش کافی در این زمینه می باشید و همچنین برای خرید انواع یونولیت باید به چند نکته توجه داشته باشید تا خرید مناسبی داشته باشید.ابتدا اینکه دانسیته یا چگالی مورد نیاز خود را بر اساس نوع کارکرد و دوم ضخامت ورق یونولیتی که برای کار شما مناسب می باشد را برای خرید پیدا کنید.لازم به ذکر است که هر یونولیت و هر ورق پلاستوفومی بسته به کارآیی آن چگالی و ضخامت متفاوتی دارد.

همیشه باید این نکته را در نظر بگیرید که شما از خرید یونولیت چه اهدافی را در سر دارید!

باید قبل از خرید یونولیت از ابعاد مورد نیاز خود اطلاعات کافی داشته باشید زیرا ابعاد پلاستوفوم ها بر حسب نیاز مشتری بسیار زیاد می باشد.

خرید یونولیت با خیال راحت

در گذشته خرید یونولیت به صورت کاملا سنتی و با مراجعه به کارخانجات تولید یونولیت انجام میشد که کاری زمان بر بوده و مشکلات فراوانی برای خریدار بوجود می آورد.

اما امروزه بر حسب نیاز و راحتی خریدار فروشگاه های اینترنتی راه اندازی شده اند و هر شرکت و یا تولید کننده ای محصولات خود را به فروش می رسانند.در میان تولید کنندگان واقعی یونولیت و یا پلاستوفوم ها ، برخی افراد هم خود را تولید کننده اینگونه محصولات معرفی می کنند و جنسی نامرغوب با چگالی پایین و کیفیتی پایین تر از حد معمول به مشتری ارائه میدهند.شما باید با استعلام گرفتن سوابق کاری تولید کننده یونولیت و استفاده از مشاوره رایگان که در سایت موجود می باشد از کیفیت محصول مطمئن شوید.حتی شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت انواع یونولیت اعم از یونولیت سقفی ، یونولیت دیواری ، یونولیت توپی و یونولیت کرومیت و سایر یونولیت ها با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خرید یونولیت

نکات مهم قبل از خرید یونولیت

نماد و نشان استاندارد یکی از مهم ترین نکات مهم قبل از خرید یونولی می باشد.همانطور که گفته شد ضخامت ورق ، دانسیته یا چگالی مناسب و همچنین استعلام قیمت و در آخر اینکه شما از یونولیتی که قصد خرید آن را دارید چه اهدافی دارید.

یونولیت ارزان از کجا بخرم؟

امروزه بیشتر مصرف کنندگان بدنبال محصولی با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب می باشند.اگر بدنبال یونولیت سقفی ارزان و یا دیگر محصولات یونولیتی می باشید ، شرکت تولیدی صنعتی آسمان فوم رباط با بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تولید انواع یونولیت با رعایت تمامی استاندارد ها در خدمت شما عزیزان می باشد.

خرید یونولیت در تهران

خرید یونولیت در تهران با شرایط ویژه برای شما عزیزان و ارائه مشاوره تنها با تماس با شماره های درج شده در سایت آسمان فوم میتوانید از آخرین قیمت یونولیت سقفی ، یونولیت دیواری و انواع یونولیت مطلع بشوید و خرید خود را انجام بدهید.

نحوه خرید یونولیت در کرج

شرکت آسمان فوم رباط با سابقه ۲۰ ساله در تولید و فروش محصولات یونولیتی در تهران و کرج و سایر شهرستانها و با استفاده از کادری مجرب قادر است محصولات خود را به مصرف کنندگان عزیز ارسال کند.

خرید یونولیت

نکات مهم در هنگام خرید فوم

بعد از افزایش تقاضای یونولیت ها در صنایع مختلف از جمله در ساختمان سازی ، پل سازی و در ماکت سازی باعث شد بسیاری از کارخانجات که بدون تجربه و دانش کافی وارد بازار تولید یونولیت بشوند.از سمت دیگر کاهش تقاضا در چند ساله اخیر که بیشترین دلیل آن رکود در بازار مسکن می باشد دلیل بر این شده است که بسیاری از تولید کنندگان یونولیت ، محصولات خود را با قیمت پایین و در عین حال با کیفیت پایین تری تولید کنند و به فروش برسانند.لازم به ذکر است که هنوز افراد و کارفرمایانی وجود دارند که برای سود بیشتر از یونولیت های بی کیفیت و غیر استاندارد در پروژه های عمرانی خود استفاده می کنند.لذا همیشه هنگام خرید به علامت استاندارد توجه فرمایید .

قیمت پلاستوفوم ، قیمت فوم

قیمت یونولیت و یا فوم و پلاستوفوم تاثیر پذیر از کیفیت این محصول و همچنین نیاز مشتری می باشد.بدین معنی که با توجه به رکود و نوسانات بازار قیمت این متریال تغییر خواهد کرد.شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر از انواع یونولیت و قیمت روز پلاستوفوم ها و نحوه سفارش در سایت ، با کارشناسان ما به صورت رایگان تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید.

مقالات مرتبط

دلایل استفاده از یونولیت سقفی

جعبه یونولیت

یونولیت ماکت سازی