بازار یونولیت در تهران

خرید یونولیت
یونولیت از کجا بخرم؟
خرداد ۲۷, ۱۴۰۱
مرکز فروش یونولیت در غرب تهران
مرکز فروش یونولیت در غرب تهران
خرداد ۲۷, ۱۴۰۱
نمایش همه

بازار یونولیت در تهران

بازار یونولیت در تهران

مشتریان عزیز شما میتوانید برای خرید انواع یونولیت درخواستی و مورد نیاز از بازار یونولیت در تهران (آسمان فوم) با کارشناسان با تجربه ما در تماس باشید و حتی به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

بازار فوم و پلاستوفوم در تهران

شرکت تولیدی آسمان فوم رباط با کادری مجرب و تجربه ۲۰ ساله در زمینه تولید انواع یونولیت ورقه ای و سقفی در خدمت شما عزیزان می باشد.سایقه درخشان در مجموعه تولیدی آسمان فوم و همکاری با مجموعه های معتبر داخلی و خارجی و همچنین تولید یونولیت های استاندارد و با کیفیت ،تضمین کیفیت این شرکت معتبر می باشد.

در بازار یونولیت در تهران شما میتوانید انواع یونولیت را با استانداردهای روز دنیا تهیه کنید.

بازار یونولیت در تهران

اقلام سفارشی در بازار یونولیت در تهران

  1. ورق یونولیتی که در ضخامت های مختلف ۰.۵ سانتی متر تا ۱۳۴ سانتی متر و در ابعاد مختلف با چگالی های متنوع تولید و عرضه میشوند.
  2. پلاستوفم و یونولیت برش خورده که بوسیله CNC برش می خورند و حتی در صورت نیاز با استفاده از لیزر در ابعاد و طرح دلخواه به دست شما عزیزان می رساند.
  3. فوم و یونولیت قالبی که مناسب برای بسته بندی می باشد در مجموعه آسمان فوم واقع در بازار یونولیت در تهران با ساخت قالب مورد درخواست شما به صورت سفارشی و یا به صورت قالب های پرمصرف و از پیش ساخته برای شما تولید و برای شما به سراسر ایران ارسال می شود.این نکته را در نظر بگیرید که برای تهیه قالب های مورد نیاز در یونولیت قالبی نیازمند تعداد قابل توجه می باشد تا توجیه اقتصادی برای شما عزیزان داشته باشد.
  4. یونولیت سقفی که یکی از پرکاربردترین یونولیت ها در ساخت و سازهای امروزی می باشد و با ابعاد دلخواه ارائه میشود.
  5. ورقهای درزانقطاع که دارای ورقهای ۳ الی ۲۰ سات می باشند.
  6. انواع یونولیت توپی که بیشتر برای تزئینات پارچه نمدی و ماکت ها و مدل سازی کاربرد دارد.

بهترین قیمت یونولیت در باز‌ار یونولیت در تهران

شما میتوانید ارزان ترین قیمت یونولیت را در بازار یونولیت در تهران(آسمان فوم) خریداری بفرمائید.لازم به ذکر است که محصولات یونولیتی آسمان فوم دارای نشان استاندارد می باشد و همچنین شما عزیزان می توانید برای تهیه ورق های یونولیتی ۳ سانتی و یونولیت ۵ سانتی و یونولیت ۱۰ سانتی بهترین قیمت را از ما خریداری فرمائید.

مزایای خرید یونولیت در بازار تهران

شما عزیزان می توانید با خیال راحت از بازار یونولیت در تهران قیمت های انواع یونولیت ها از جمله یونولیت سقفی ، یونولیت دیواری ، یونولیت توپی ، ورق های یونولیتی از جمله ۳ سانتی ۵ سانتی و ۱۰ سانتی و همچنین یونولیت یخدان و سایر یونولیت های پرطرفدار و پرمصرف و کم مصرف را با بالاترین کیفیت دریافت کنید.همچنین در بازار یونولیت در تهران می توانید برای اطلاعات یونولیتی در ساختمان یا پروژه مورد نظر خود با کارشناسان مجرب تماس گرفته تا جواب سوالهای خود را دریافت کنید و انتخابی مناسب و منطقی برای خرید یونولیت ها داشته باشید.

نحوه خرید در بازار یونولیت در تهران

شما می توانید برای ثبت سفارش و تبادل اطلاعات و دریافت جدیدترین و بروزترین قیمت یونولیت های استاندارد و سفارشی ، با مراجعه به صفحه تماس با ما با بخش فروش تماس حاصل فرمائید.لازم به ذکر است برخی از تولید کنندگان یونولیت در کشور عزیزمان بدون داشتن نشان استاندارد های لازم و تجربه لازم ، اقدام به تولید انواع یونولیت با ضخامت و چگالی غیر استاندارد میکنند و باعث بدبینی مردم عزیز نسبت به تولید کنندگان در این صنعت میشوند.برای خرید انواع محصولات یونولیتی باید به نشان استاندارد توجه ویژه ای بکنید.همچنین لازم است که تجربه کارخانجات را در زمینه تولید یونولیت استعلام بکنید و از تولید کنندگانی که سابقه طولانی در زمینه یونولیت دارند را در اولویت قرار دهید تا خریدی مطمئن داشته باشید.

بازار یونولیت در تهران

ساعت کاری و آدرس بازار یونولیت در تهران

ساعت کاری بازار یونولیت در تهران (شرکت آسمان فوم) در روزهای شنبه الی ۴ شنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۷:۳۰ و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳ آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

شرکت آسمان فوم رباط ارائه دهنده انواع یونولیت توپی ، یونولیت ماکت سازی ، یونولیت فشرده در سراسر کشور می باشد.

همچنین شما عزیزان میتوانید برای تهیه انواع یونولیت سقفی ، ورقه ای ، توپی و استوانه ای و سایر محصولات یونولیتی در بازار یونولیت در تهران(شرکت تولیدی آسمان فوم) به صورت حضوری تشریف بیاورید.

شهرک صنعتی نصیرآباد ، خیابان سرو، سرو ۱۹، قطعه ۶۴ پلاک ۲