مرکز فروش یونولیت در غرب تهران

بازار یونولیت در تهران
بازار یونولیت در تهران
خرداد ۲۷, ۱۴۰۱
جعبه یونولیت
جعبه یونولیت
خرداد ۲۷, ۱۴۰۱
نمایش همه

مرکز فروش یونولیت در غرب تهران

مرکز فروش یونولیت در غرب تهران

یونولیت یا پلاستوفوم که به نام هایی چون پلی استایرن هم معروف است در مرکز فروش یونولیت در غرب تهران به صورت عمده و در سایزهای مختلف قابل سفارش می باشد.

شاید بتوان یونولیت را یک متریال بدون جایگزین در صنایع مختلف نامگذاری کرد که هر روز طرفداران این ماده بیشتر و بیشتر می شود.

قیمت و فروش یونولیت در غرب تهران

همانطور که گفته شد یونولیت یک ماده پر طرفدار به حساب می آید و شما عزیزان برای استعلام قیمت نیاز به یک مرکز فروش می باشید.غرب تهران بدلیل باقتی نو و ساخت و سازهایی که امروزه در آن انجام میشود نیازمند یک مرکز فروش یونولیت در غرب می باشد.شرکت تولیدی آسمان فوم رباط با راه اندازی مرکز فروش یونولیت در غرب تهران نیاز ساکنان مناطق غرب تهران را تا حدود زیادی برطرف نموده است.

مرکز فروش یونولیت در غرب تهران

یونولیت سقفی در غرب تهران

یونولیت سقفی که امروزه در ساختمان سازی یک نیاز غیر قابل انکار می باشد را میتوانید برای استعلام قیمت و خرید این محصول پرطرفدار با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل بفرمایید تا با ابعاد مورد دلخواه و چگالی مورد نیاز سفارش خود را تکمیل کنید و در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید.

ورق یونولیتی در مرکز فروش غرب تهران

امروزه ورق های یونولیتی باعث کاهش وزن در ساختمان های نوساز شده اند.یک واقعیت غیر قابل انکار که بیشتر سازنده ها از آن پیروی میکنند ، استفاده کمتر از محصولات فولادی و استفاده از یونولیت ورقه ای برای پر کردن فضاهای مورد نیاز می باشد.

خرید ورقه یونولیتی براحتی در مرکز فروش یونولیت در غرب تهران میسر می باشد و ما سعی بر آن داشتیم تا مراحل خرید ورقه یونولیت را برای شما آسان کنیم

تنها کافی است با شماره های ۰۲۱۵۶۳۹۴۰۰۲ و ۰۹۱۲۷۰۹۰۲۰۰ تماس حاصل فرمائید تا با قیمت های روز ورقه یونولیتی آگاه شوید.

انواع دیگر یونولیت ها در مراکز فروش غرب تهران

یونولیت ها انواع دیگری دارند که در صنایع مختلف استفاده می شوند از جمله در ماکت سازی ، مبل سازی ، عروسک سازی و …

به طور مثال شما میتوانید از یونولیت بسته بندی در بسته بندی محصولات استفاده کنید که یک عایق بسیار مناسب و مقرون بصرفه می باشد.همچنین از یونولیت ها در ساخت برخی از مبل های شنی استفاده می شود و بسیار پرطرفدار هستند.

یونولیت ماکت سازی در غرب تهران

یونولیت ها در ماکت سازی هم بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.همچنین در ساخت کاردستی کاربرد فراوانی دارند.شاید باورش برای شما سخت باشد اما برای ساخت خودرو ابتدا نیاز به یک طرح اولیه و یک ماکت می باشد که این امر با استفاده از یونولیت ماکت سازی برای ساخت ماکت خودرو الزامی می باشد.

مرکز فروش یونولیت در غرب تهران

یخدان یونولیتی در غرب تهران

جعبه یونولیت یا یخدان یونولیتی ساخته شده از پلی استایرن انبساطی می باشد که بسیار پرکاربرد می باشد.یخدان یونولیتی در مرکز فروش یونولیت در غرب توانسته بسیاری از نیازهای مصرف کنندگان از جمله نگهداری و حمل مواد دارویی و حتی مواد غذایی را تامین کند.این متریال میتوانید عایق حرارتی مناسبی باشید و از ویژگیهای منحصر به فرد آن میتوان به جلوگیری از ورود گرما و سرما به داخل یونولیت نام برد.همچنین برای بسته بندی کالاهی شکستنی و حساس استفاده گرد که یکی دیگر از قابلیت یخدان یونولیتی توانایی جلوگیری از ضربه می باشد.

یونولیت توپی در مرکز فروش یونولیت در غرب تهران

یونولیت توپی یکی از محصولات یونولیتی می باشد که بدلیل استفاده چگالی بالا، دارای کیفیتی بالا نیز می باشد.این محصول پرطرفدار در ماکت کیک و ساخت دکور و ساخت شناورها پر کاربرد هستند.یونولیت های توپی در سایزهای ۴ الی ۲۰ سانتیمتر تولید میشوند.شما میتوانید برای سفارش فوم توپی در مرکز فروش یونولیت در غرب تهران به صورت عمده و جزئی سفارش دهید.

فوم استوانه ای در مرکز فروش غرب تهران

یونولیت استوانه یکی دیگر از یونولیت های کاربردی است که در ساخت میز های استوانه ای با طراحی زیبا استفاده میشود.

شاید میزهای استوانه ای یونولیتی را دیده باشید که بسیار پر حجم و با کیفیت می باشند و امروزه جای میزهای استوانه ای فلزی را گرفته است.یونولیت استوانه ای را میتوانید در غرب تهران با مراجعه به مراکز فروش یونولیت تهیه فرمائید.

مرکز فروش یونولیت در غرب تهران

دیگر کاربردهای محصولات یونولیتی واقع در غرب تهران

یونولیت کاربردهای بسیاری دارد که درادامه به برخی از آنها که در فروشگاه های واقع در مرکز فروش وجود دارند اشاره خواهیم کرد:

  • بسته بندی لوازم خانگی با فوم بسته بندی
  • بسته بندی محصولات مورد استفاده از کشاورزی با استفاده از فوم بسته بندی
  • فوم یخدان
  • پلاستوفوم های مورد استفاده در کف ساختمان ها برای استفاده گرمایش از کف
  • پلاستوفوم ICF
  • یونولیت کرومیت که مورد استفاده در سقف های ساختمان ها می باشد
  • یونولیت لوله ای که بیشتر در عایق کاری کاربرد دارد.
  • یونولیت درز انقطاع که بیشتر در صنعت ساختمان سازی و برای پرکردن فاصله بین ۲ ساختمان کارآیی دارد.